دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه


دانلود کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه

عنوان کتاب: فلسفه در چند دقیقه

نویسنده: مارکوس ویکس

مترجم: فرخ بافنده

گوینده: فریبا فصیحی تاش

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 15

حجم کل فایل ها: 64 مگابایت

مدت زمان پخش: 8 ساعت و 33 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

در کتاب «فلسفه در چند دقیقه» توضیح کاملی از مفاهیم کلیدی فلسفه ارائه شده است. فهم فلسفه نیاز به درک مفاهیم اساسی آن دارد، در کتاب صوتی فلسفه در چند مفاهیم اصلی و بنیادی علم فلسفه به اختصار توضیح داده می‌شوند، نویسنده 200 مفهوم کلیدی فلسفه را در این کتاب مطرح کرده و درباره هر کدام به اختصار توضیحاتی داده است. این مفاهیم از فلسفه یونان باستان تا فلسفه معاصر را شامل می‌شوند. برای فهم استدلال‌ها، مفاهیم، فلسفه‌ورزی‌ها و موضوعات فلسفی نیاز به دانش پیشینی از مفاهیم اساسی و کلیدی فلسفی داریم، در این کتاب این مفاهیم با بیانی ساده بیان شده‌اند. پیش از آنکه به سرزمین گسترده و بدون مرز فلسفه پا بگذارید لازم است که با مفاهیم کلیدی این دانش آشنا شده و به عبارتی به ابزار فهم فلسفه مجهز گردید و در این کتاب به ساده‌ترین شکل ممکن مفاهیم اساسی فلسفه بیان شده است. کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه کتابی جامع ولی کوتاه درباره فلسفه است.

در کتاب فلسفه در چند دقیقه درباره مفهوم فلسفه و چرایی پیدایش آن و مفاهیمی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌شنویم. تفکر و فلسفه دو واژه هم‌نشین یکدیگرند. فلسفه که در گذشته به معنای دوستداری دانایی به کار می‌رفته است کلمه‌ای یونانی است و در معنای اندیشیدن به کار می‌رود. اندیشیدن نیز مانند هر عمل دیگری نیاز به آگاهی از پیش‌نیازهایی دارد. پیش‌نیاز فلسفه درک مفاهیم کلیدی آن است. کلماتی که در متون فلسفی به کار می‌روند گاهی پیچیده و غیرقابل فهم به نظر می‌رسند و نیاز است از پیش با معنا و تعریف‌های آن آشنایی داشت. در این کتاب به طور اجمالی با این مفاهیم در ظاهر پیچیده آشنا می‌شویم. در کتاب فلسفه در چند دقیقه مفاهیم مختلف فلسفی درباره هویت، مفاهیم فلسفی در تفکر اسپینوزا، فلسفه تجربه‌گرایی، مفاهیم ارائه شده در اندیشه هابز، هیوم، بنتام، فلسفه پوزیتیویسم، مفهوم پیچیده آزادی در فلسفه، مفاهیم اساسی فلسفی درباره آزادی زنان، اندیشه‌های ایده‌آلیسم آلمانی، مفاهیم مورد استفاده در فلسفه اخلاق و اختلافات اخلاق و واقعیت، مفاهیم تفکر هگل، ماتریالیسم، اندیشه‌های سوسیالیستی، تفکر نیچه، مفهوم ابر انسان نیچه، مفاهیم اگزیستانسیالیسم، دلهره‌ اگزیستانسیالیستی، مفاهیم کلیدی اندیشه، هوسرل، مفاهیم اساسی فلسفه هایدگر در هستی و زمان و مفاهیم اساسی در فلسفه ساختارگراها و سایر فیلسوفان معاصر مطرح شده است. کتاب صوتی فلسفه در چند دقیقه در بخش‌های کوتاهی به بررسی مهم‌ترین اندیشه‌های فلسفی پرداخته و اصل موضوع کار هر فیلسوف و مکتب فکری او را بیان کرده است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 892

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما