دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل


دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

عنوان کتاب:ثروتمندترین مرد بابل 

نویسنده: جورج کلاسون

مترجم: مهدی مجردزاده کرمانی

گوینده: نفیسه

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 38

حجم کل فایل ها: 100 مگابایت

مدت زمان پخش: 6 ساعت و 10 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج سمیوئل کلاسون، با شیوه‌ای متفاوت به شما می‌آموزد که چگونه دارایی و اموال‌تان را افزایش دهید.

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل شامل مجموعه‌ای از داستان‌های واقعی است که در آن‌ها علل مشکلات مالی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای عملی نیز برای آن‌ها ارائه شده است. دارای اهمیت خاصی است. در واقع هدف این کتاب ایجاد بینشی است تا علاقمندان به موفقیت مالی به کمک آن ثروتمند شده، از ثروت خود نگهداری کرده و از درآمد حاصل از آن، ثروت بیشتری بدست آورند.

در برابر شما، آینده مانند راهی که به فواصل دور می‌رسد، گسترده شده است. راهی که در میان آن آرزوهایی است که دوست دارید به آن‌ها دست یابید. تصمیماتی که باعث شعف شما می‌شود و خواسته‌هایی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید. برای این‌که به آرزوها و خواسته‌های خودتان دست یابید، باید بتوانید از پول‌تان به بهترین شکل استفاده کنید. از اصولی که این کتاب به شما آموزش می‌دهد پیروی کنید. اجازه دهید که این اصول دارایی شما را افزایش دهند و به زندگی شاد و راحتی که بعد از آن خواهید داشت دست پیدا کنید. این اصول مثل قانون جاذبه، جهانی و در همه‌جا یکسان هستند. شاید همان‌طور که برای سایرین هم مفید بودند، برای شما هم مفید باشند و باعث دستیابی شما به دارایی بیشتر، حساب بانکی مملو از پول و روند مالی مناسب در زندگی شوند.

جورج ساموئل کلاسون نویسنده آمریکایی متولد لوئیزیانا بوده و دارای دو کمپانی به نام‌های کمپانی نقشه کلاسون و شرکت انتشارات کلاسون بوده و در خلال جنگ‌های آمریکا با اسپانیایی‌ها وارد ارتش شده است. کمپانی نقشه کلاسون نخستین ناشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده آمریکا است. او در طول حیات خود دو بار ازدواج کرد. وی در کالیفرنیا درگذشت.

این کتاب در سراسر جهان میلیون‌ها نفر مخاطب دارد و بسیاری از آن‌ها با به کار بستن مثال‌های کتاب ثروتمند ترین مرد بابل به ثروت رسیده‌اند. چرا که می‌توان زندگی و قواعد آن در شهر باستانی بابل را تا حد زیادی با زندگی در دنیای قرن 21؛ از لحاظ اقتصادی مشابه دانست...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 15,000 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2065

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما