دانلود کتاب صوتی کیمیاگر


دانلود کتاب صوتی کیمیاگر

عنوان کتاب: کیمیاگر

نویسنده: پائولو کوئیلو

مترجم: حسین نعیمی

گوینده: محسن نامجو

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 34

حجم کل فایل ها: 96 مگابایت

مدت زمان پخش: 7 ساعت و 41 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی کیمیاگر اثر نویسنده مشهور برزیلی پائولو کوئیلو روایت روح بی‌قراری است که در جست‌و‌جوی سلوک و رسیدن است. رمان کیمیاگر داستانی پرکشش و جذاب دارد، روح کلی داستان دعوت به آزاد شدن از تعلقات و وابستگی‌ها و آغاز سفر است که در نهاد بشر وجود دارد. سبک داستانی رمان کیمیاگر شبیه به سبک داستان‌های شرقی است، همچنین جملات قصار جالبی در جای جای این داستان وجود دارد که به نوبه‌ی خود بسیار زیبا و دل‌نشین هستند.

کتاب صوتی کیمیاگر دربارهٔ چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر در رؤیای خود مشاهده می‌کند و به قصد تحقق بخشیدن به این رؤیای صادقه که آن را افسانهٔ شخصی خود می‌خواند، وطنش را در آندلس رها می‌کند و رهسپار شمال آفریقا می‌شود.

در این سفر پرخطر و پر فراز و نشیب، با یک کیمیاگر و مردی که خود را ملک صدق پادشاه سالم می‌داند آشنا می‌شود و دل به فاطمه، دختر صحرا می‌دهد. همهٔ این افراد، سانتیاگو را در مسیر جستجویش هدایت می‌کنند. دست آخر سانتیاگو پس از تحمل سال‌ها سفری طاقت فرسا، گنج را نه در فرسنگ‌ها دورتر، بلکه در همان آغل گوسفندانش در سرزمین خود می‌یابد؛ گنجی بزرگتر که آن را فقط می‌توان در درون جست!

رمان کیمیاگر معروف‌ترین کتاب پائولو کوئیلو، یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم جهان است. تا قبل از کتاب کیمیاگر پائولو کوئیلو دوران کاری پر دست‌اندازی را سپری کرد اما مصمم بود که نویسندگی را به عنوان یک شغل تمام وقت ادامه دهد. وی ایده اولیه کتاب کیمیاگر را از یکی از داستان‌های هزار و یک شب و همچنین داستان کوتاهی از نویسنده‌ی آرژانتینی، خورخه لوئیس بورخس، به نام داستان دو رویابین گرفت. کیمیاگر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا انتشار و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده است.

کتاب‌ هایی همچون کیمیاگر خاطرات یک مغ، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کوه پنجم، یازده دقیقه، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، شیطان و دوشیزه پریم، زهیر، ساحره پورتبلو، والکیری‌ها، چون رود جاری باش از این نویسنده در ایران به چاپ رسیده‌اند.

جملات برگزیده کتاب کیمیاگر:

- در مرحله‌ای از زندگی آدم‌ها، هر چیزی روشن و امکان پذیر است. آن‌ها نه از خیالبافی و نه از آرزوی کارهایی که می‌خواهند در زندگیشان رخ دهد، هراسی ندارند. اما با گذشت زمان، نیرویی مرموز آن‌ها را متقاعد می‌کند که دسترسی به افسانه شخصی شان غیر ممکن است.
- هرکس که باشی یا هر کاری که انجام دهی وقتی واقعاً از صمیم قلب چیزی را بخواهی، آنگاه این خواسته تو از روح جهان سرچشمه می‌گیرد و تو مأمور انجام آن بر روی زمین می‌شوی.
- خداوند برای هرکس در زندگی مسیری قرار داده است که باید آن را طی کند. کافی است نشانه‌هایی را که خداوند بر سر راهت قرار داده، بخوانی.
- یکنواختی ایام برای آدم‌ها باعث می‌شود متوجه چیزهای خوبی که هر روز با طلوع خورشید در زندگیشان اتفاق می‌افتد، نشوند.
- همه‌ی آدم‌ها دنیا را همان جور که می‌خواهند ببینند، می‌بینند، نه آنجوری که هست.
- عشق زنجیر محکمی به پای عاشق می‌بندد تا در کنار معشوق خود بماند.
- هرگز قبل از اینکه چیزی را بدست آوری، وعده آن را به کس دیگری نده.
- همه‌ی اتفاقات بین طلوع و غروب خورشید رخ می‌دهد.
- وقتی عاشق می‌شوی همه چیز برایت معنا پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1900

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما