دانلود کتاب صوتی اثر مرکب


دانلود کتاب صوتی اثر مرکب

عنوان کتاب: اثر مرکب

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: شادن پژواک

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 9

حجم کل فایل ها: 284 مگابایت

مدت زمان پخش: 5 ساعت و 42 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «اثر مرکب»، نوشته‏‌ی کارآفرین و سخنران انگیزشی برجسته‏‌ی آمریکایی، «دارن هاردی» است. در این کتاب می‌‏آموزیم که چگونه تصمیمات و عادت‌‏های کوچک روزمره، ما را به سوی موفقیت سوق می‌‏دهند؛ این باور فرسوده و غلط را که موفقیت، شانسی به‌‏دست می‌‏آید و یا مستلزم کارهای عجیب و غریب است، به کناری می‌‏گذاریم و می‌‏آموزیم با کسب عادت‌‏های مؤثر و استمرار در راه اهداف‏مان، بسیار ساده‏‌تر از آن‏‌چه می‏‌پنداشتیم، به آن‏‌ها دست یابیم.
موفقیت یک‏شبه به‏‌دست نمی‏‌آید؛ اما دارن هاردی، نویسنده‏‌ی کتاب اثر مرکب باور دارد با استمرار ورزیدن و تلاش کافی و حرکت در جهت صحیح، اگرچه به آرامی، می‌‏توان به هر هدفی دست پیدا کرد. او خود نمونه‌‏ی حیّ و حاضر اصولی است که در کتابش ارائه می‌‏دهد. او این اصول را پس از سال‏‌ها تلاش در راه رسیدن به اهدافش، آموخته و آن‌‏ها را در کتاب اثر مرکب گرد آورده است. کتاب‏‌های هاردی تاکنون بارها در فهرست پرفروش‏‌ترین کتب روزنامه‏‌ی نیویورک تایمز قرار گرفته‌‏اند. کتاب اثر مرکب، نخستین‏‌بار در سال 2010 منتشر شده و تاکنون، به یکی از محبوب‌‏ترین و تاثیرگذارترین کتب در زمینه‌‏ی موفقیت مبدل گشته است.

آنتونی رابینز سخنران انگیزشی برجسته‌‏ی آمریکایی و نویسنده‏‌ی کتاب محبوب «قورباغه را قورت بده» مطالعه‌‏ی کتاب اثر مرکب را اکیدا توصیه، و دارن هاردی را فردی خودساخته و مثال زنده‌‏ی فلسفه‏‌ی‌ موفقیت ارائه‌‏شده در این کتاب می‏‌داند. به‌‏گفته‌‏ی آنتونی رابینز، اصول هاردی همگی حاصل آزمون و خطای خودش هستند و در طول زمان، امتحان خود را پس داده‌‏اند. این کتاب به ما می‌‏آموزد که با اهمیت دادن به تصمیمات کوچک، اثر مجموع و یا مرکب آنان را بر زندگی خود می‏‌بینیم. اثری که درنهایت، باعث دستیابی ما به اهداف‏مان می‌‏شود. با آگاهی به اثر مرکب عادات و اعمال کوچک روزانه‌‏ی خود، می‌‏آموزیم کنترل زندگی‏مان را در دست گرفته و از مرزهایی که پیش از این، عبورناپذیر به‏‌نظر می‏‌رسیدند، بسیار فراتر رویم...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 843

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما