دانلود کتاب صوتی پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد


دانلود کتاب صوتی پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

عنوان کتاب: پیرمرد صد ساله ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

نویسنده: یوناس یوناسن

مترجم: شادی حامدی

گوینده: بهرام سروری نژاد

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 10

حجم کل فایل ها: 104 مگابایت

مدت زمان پخش: 15 ساعت و 51 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

«پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» رمانی است در ژانر طنز سیاسی-اجتماعی. در سرتاسر کتاب، ما هم زندگی پیرمرد قهرمان داستان را مرور می‌کنیم و هم از ورای آن، تاریخ قرن بیستم را البته به‌صورت طنز می‌خوانیم.

در حقیقت نویسنده هر بار به بهانه‌ای قهرمان داستان را در یک رشته اتفاقات تصادفی درگیر می‌کند تا او با تعدادی از مهم‌ترین شخصیت‌های سیاسی سده بیستم دمخور شود: استالین، فرانکو، ترومن، چرچیل، مائو، کیم ایل سونگ و … .

از این طریق و با مرور خاطرات پیرمرد، ما البته به صورت طنز در بطن حوادثی مثل ساخت بمب اتم، جنگ‌های داخلی اسپانیا و انقلاب چین قرار می‌گیریم.

نویسنده حتی، قهرمان داستان را در سال‌های دهه ۱۳۲۰ به ایران هم آورده و باعث شده او از سوی سازمان امنیت وقت دستگیر هم بشود!

در این میان، نه راوی و نه آدم‌های اثر، هیچکدام در پی ارائه تصویری درست و واقعی از زندگی و رخدادهای گذشته و حال نیستند: آن‌ها واقعیت را در هم می‌شکنند، آن را به بازی می‌گیرند و از نو بنایش می‌کنند. این ویران کردن و دوباره ساختن، در سایه طنز محقق می‌شود.

نویسنده در این اثر همه چیز اعم از رخدادهای تاریخی، اندیشه، فلسفه، کتاب مقدس و مظاهر روزمره زندگی را به طنز می‌گیرد و دنیایی می‌سازد که به گفته خودش به نحوی هوشمندانه، ابلهانه است. این کتاب از ۲۰۰۹ در صدر کتاب‌های پرفروش اروپا و جهان قرار دارد و تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه از آن در سرتاسر جهان به فروش رفته است. این نخستین رمان یوناسن بود و پنج ناشری که ابتدا سراغشان رفت، کتاب را برای انتشار ارزشمند تشخیص ندادند اما کتاب پس از انتشار در سوئد به پدیده‌ای تبدیل شد و از آن زمان به بیش از ۳۰ زبان دنیا ازجمله انگلیسی، آلمانی، هلندی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتقالی، چِکی، مجارستانی، روسی، ژاپنی، کره‌ای، تایوانی، و … ترجمه شده است. ویژگی مهم این اثر آن است که نوشته سر راست، خواندنی و مفرح نویسنده، این رمان منطقه اسکاندیناوی را به سمت و سویی دور از تیرگی و عبوسی قهرمانان معمول این خطه سوق می‌دهد. توفیق و شهرت رمان باعث شده تا فیلمسازان نیز به سراغ آن رفته و فیلمی با دستمایه قرار دادن مضمون این رمان روانه پرده سینما‌ها کنند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 23,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 21,850 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 865

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما