دانلود کتاب صوتی پس از تو


دانلود کتاب صوتی پس از تو

عنوان کتاب: پس از تو

نویسنده: جوجو مویز

مترجم: مریم مفتاحی

گوینده: مریم محبوب

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 30

حجم کل فایل ها: 207 مگابایت

مدت زمان پخش: 19 ساعت و 1 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «پس از تو» که ادامه داستان «من پیش از تو» است اثر نویسنده انگلیسی «جوجو مویس» می‌باشد. بعد از انتشار کتاب من پیش از تو که با استقبال زیادی مواجه شده بود، ایمیل‌های زیادی از سراسر کشورها به دست مویس رسید مبنی بر این‌که سرنوشت لوییزا به کجا کشیده می‌شود؟ او نیز برآن شد تا ادامه این کتاب را با نام پس از تو بنویسد.

در کتاب من پیش از تو دو شخصیت اصلی به نام ویل ترینر و لوییزا کلارک وجود داشت. ویل که فرد جوان، پولدار و ورزشکاری بود پس از بروز تصادفی فلج شده و روحیه‌اش را به طور کامل از دست داده بود. لوییزا به‌عنوان پرستار وی استخدام و پس از مدتی عاشق ویل شد. او این علاقه را ابراز کرد ولی از جانب ویل پذیرفته نشد. ویل باوجود تمام امیدبخشی‌های لوییزا هنوز هم قصد خودکشی داشت و لوییزا دیگر نتوانست مانع او شود. ویل مرد و طبق وصیت‌نامه‌اش ثروت زیادی را برای لوییزا به‌جا گذاشت. کتاب من پیش از تو در اینجا به پایان می‌رسد. شروع داستان پس از تو هجده ماه بعد از مرگ ویل است و لوییزا با پولی که ویل به او داده بود در لندن یک آپارتمان خریده و ساکن آن شده و شاغل است. او هنوز در غم مرگ ویل به سر می‌برد و از اینکه نتوانست او را منصرف کند دچار عذاب وجدان می‌باشد. مدت‌ها به این شکل سپری می‌شود تا اینکه مشکلی برای او پیش می‌آید و برای درمان افسردگی به گروه‌های اندوه درمانی می‌پیوندد و در آنجا با افراد زیادی آشنا شده و مسیر زندگی‌اش تغییر می‌یابد. در این کتاب نیز با امیدبخشی به زندگی و تلاش برای بیرون آمدن از موقعیت‌های سخت و دشوار زندگی روبه‌رو هستیم. این‌که انسان‌ها هرچقدر هم در موقعیت‌های دشواری به سر برند بازهم اگر اراده کنند و بخواهند می‌توانند روحیه خود را بازسازی کنند. این داستان پر از اتفاقات شگفت‌انگیز و جالب است و قرار گرفتن شخصیت‌های کتاب قبلی در کنار هم و در یک موقعیت جدید و متفاوت و علاوه بر آن ورود شخصیت‌های جدید به داستان جالب و شنیدنی‌ست. این کتاب از نثری روان و ساده برخوردار می‌باشد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1509

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما