دانلود کتاب صوتی قصه های مجید (کامل)


دانلود کتاب صوتی قصه های مجید (کامل)

عنوان کتاب: قصه های مجید (کامل)

نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 71

حجم کل فایل ها: 428 مگابایت

مدت زمان پخش: 20 ساعت و 49 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

بچه‌های ایران به خصوص دهه شصتی‌ها، مجید، پسر پرشر و شور و ساده‌دل و بی‌بی، مادربزرگ دلسوز و مهربان او را خوب می‌شناسند و بارها با دیدن شیرین‌کاری‌ها، دردسرها و ماجراهایش از تلوزیون خندیده‌اند و شاید هم گریسته‌اند.

هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده توانای حوزه کودک و نوجوان در سال ۱۳۵۳ مجموعه‌ی قصه‌های مجید را برای رادیو نوشت. اجرای رادیویی قصه‌های مجید پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رفت. و ژاله علو،گوینده پیشکسوت و خوش صدای کشور، نقش بی‌بی را داشت. قصه‌های مجید بعد از انقلاب چاپ و در سال ۶۴ کتاب برگزیده‌ی سال شد.

مجید، نوجوانی اهل کرمان است که پدر و مادر خود را از دست داده و با بی‌بی، مادربزرگش زندگی می‌کند. آنان با حقوق باز نشستگی پدربزرگ، روزگار می‌گذرانند. بی‌بی با بافتن ژاکت و فروش آن‌ها و مجید با کار در نانوائی در بعدازظهرها و روزهای تابستان، کمک‌خرج خانه ‌اند. قصه‌های مجید در واقع اشاره‌ای به گوشه‌هایی از زندگی نوجوانی خود هوشنگ مرادی‌کرمانی است.

مجید زیاد کتاب می‌خواند، عاشق فیلم و بازیگری است، اما دستش تنگ است. همه‌ی این ویژگی‌ها همراه با شیرین‌کاری‌های دیگر این پسر، دستمایه‌ای برای خلق فصه‌های مجید است. داستان‌ها از طنزی دارند که با نثر عامیانه و زبان صمیمی به دل می‌نشیند. نوجوانان با شنیدن و خواندن این اثر متوجه می‌شوند که مسائلی مثل فقر و یتیم بودن، نمی‌تواند مانع پیشرفت باشد. در این کتاب، بچه‌ها با نوجوانی خودساخته و با اعتمادبه‌نفس روبه‌رو می‌شوند که از پس خیلی از کارها برمی‌آید و ترس را نمی‌شناسد.

این کتاب روایتگر قصه‌های مجید است و موسیقی دلنشین مهدی زارع این اثر را همراهی می‌کند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 24,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 482

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما