دانلود کتاب صوتی سرزمین گوجه های سبز


دانلود کتاب صوتی سرزمین گوجه های سبز

عنوان کتاب: سرزمین گوجه های سبز

نویسنده: هرتا مولر

مترجم: غلامحسین میرزاصالح

گوینده: آنالی طاهریان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 21

حجم کل فایل ها: 162 مگابایت

مدت زمان پخش: 13 ساعت و 8 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

تاب صوتی سرزمین گوجه‌های سبز، نوشته‌ی هرتا مولر، به روایت زندگی تعدادی دانشجو از اقلیت‌های آلمانی کشور رومانی می‌پردازد که در اوج دوران حکومت استبداد چائوشسکو زندگی می‌کنند و می‌خواهند به امید کشف وضعیتی بهتر، کشور فقر زده و دیکتاتور خود را قبل از اینکه توسط حکومت دستگیر شوند، به مقصد آلمان ترک کنند. این کتاب صوتی جوایز ادبی ایمپک دوبلین و کلایست را از کشور آلمان دریافت کرده است.

کتاب صوتی سرزمین گوجه‌های سبز (The Land of Green Plums)، وقایع دردناک کشوری که قرار بود روزی به بهشتی زیبا و ضد امپریالیسم تبدیل شود، به تصویر می‌کشد، کشوری که مملو از آزادی‌ و برابری‌ باشد و ناعدالتی‌ها را در زیر کفش‌های کارگران زحمتکش سرکوب کند؛ اما اکنون به کشوری پر از ترس و ناامیدی تبدیل شده است. کشوری که خون می‌مکد، پیمان‌شکنی می‌کند و تنها سرگرمی آن شایعه پراکنی درمورد بیماری دیکتاتورش است.

نفوذ دیکتاتوری کمونیست در افکار مردم آن زمان به گونه‌ای چشم‌گیر و گسترده بود که ارزش‌های بالای انسانی را بی‌ارزش می‌کرد. طوری که مردم بر علیه هموطنان خود عمل می‌کردند و با سرویس‌های امنیتی نظام دیکتاتوری جهت دستگیری آن‌ها همکاری می‌کردند. در این کتاب صوتی شما با رمانی پست مدرن با رویه غیرخطی و پیچیده و در عین حال بسیار گیرا روبه‌رو می‌شوید.

 «در شهر هم درخت توت وجود داشت ولی همه آن‌ها درحیاط خانه‌ها پیدا می‌شد و درحیاط خانه‌های مردم قدیم. در زیر درخت یک میز راحتی بود که از مخمل قرمز و کثیف و کهنه و پاره درست شده که پوشال‌هایش هم بیرون ریخته و وسط آن میز سوراخ بود. پوشال آن میز در اثر نشستن زیاد پف کرده و بصورت رشته‌هایی بافته شده و آویزان بود. اگر کسی روی آن میز می‌نشست. دوباره رشته‌ای تازه از آن آویزان می‌شد، رشته‌هایی که زمانی محکم و پر قدرت بود. در درون حیاط روی میز آدم پیری نشسته که سایه‌های آرام‌بخش گاهی صورتش را نوازش می‌داد. آرام‌بخش به این دلیل که گاهی بدون آگاهی کاری خطرناک انجام می‌دادم و وارد این حیاط می‌شدم و کمتر دوباره به آنجا برمی‌گشتم در همین زمان؛ تابش نور از نوک درخت مستقیم به صورت انسان پیر می‌تابید و راز کشور دورافتاده را افشا می‌کرد. به تمام حرکت مسیر نور نگاه می‌کردم. احساس می‌کردم که پشتم می‌لرزد. زیرا آرامش و راحتی از درخت توت نبود بلکه در چشمان آن پیر پیدا می‌شد. دوست نداشتم که درحیاط دیده شوم. اگرکسی سوال می‌کرد که درحیاط چه می‌کنم می‌گفتم: فقط گشت می‌زدم.»

مولر به دلیل صراحت گفتار در کتاب‌هایش، جایزه نوبل ادبیات را از طرف آکادمی نوبل دریافت کرد. او پس از دریافت این جایزه طی سخنانی بیان کرد که هنگام نگارش نخستین کتاب‌های خود مجبور بوده است با ویراستار آلمانی‌اش در جنگل‌های دورافتاده ملاقات کند تا کسی نتواند گفتگوی آن‌ها را بشنود. هرتا مولر تاکنون جوایز ادبی بسیاری مانند: جوایز ادبی کافکا، کنراد، برلین و ... را از آن خود کرده است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 15,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 743

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما