دانلود کتاب صوتی بیگانه


دانلود کتاب صوتی بیگانه

عنوان کتاب: بیگانه

نویسنده: آلبر کامو

مترجم: جلال آل احمد

گوینده: آرمان سلطان زاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 131 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 21 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی بیگانه یکی از مشهورترین آثار آلبر کامو و نشان‌دهنده تقابل او در برابر مرگ است. این رمان توسط جلال آل احمد به فارسی برگردانده و با صدای آرمان سلطان زاده روایت شده است.

بیگانه (The Stranger) داستان یک مرد درون‌گرا به نام مرسو را تعریف می‌کند که مرتکب قتلی می‌شود و در سلول زندان در انتظار اعدام خویش است. داستان در دههٔ ۳۰ در الجزایر رخ می‌دهد. آلبر کامو (Albert Camus) نویسنده‌ای‌ست که در قرن حاضر با صمیمیت و روشن‌بینی‌اش مسئله‌ی وجدان انسان را آشکار ساخته و ارزش‌آفرینی حائز اهمیتی در ادبیات ایجاد کرده است. او برنده جایزه نوبل ادبیات شده و در آثارش خواننده را با دوگانگی از شادی و غم، تاریکی و روشنی، حیات و مرگ و… روبرو می‌کند. کتاب بیگانه (به فرانسوی: LÉtranger) یکی از ویژه‌ترین آثار این نویسنده است.

این کتاب به دو قسمت تقسیم می‌شود. در بخش اول مرسو در مراسم تدفین مادرش شرکت کرده و هیچ ناراحتی و احساس خاصی از خود نشان نمی‌دهد. او رسوم مذهبی را رعایت نمی‌کند و در برابر جسد مادر سیگار می‌کشد. داستان در روزهای بعد از دید شخصیت اصلی رمان یعنی مرسو ادامه پیدا می‌کند. مرسو به عنوان انسانی بدون هیچ اراده به پیشرفت در زندگی ترسیم می‌شود. او هیچ رابطهٔ احساسی بین خود و افراد دیگر برقرار نمی‌کند و در بی‌تفاوتی خود و پیامدهای حاصل از آن زندگی‌اش را سپری می‌کند. او از این‌که روزهایش را بدون تغییری در عادت‌های خود می‌گذراند کاملا خشنود است. در ادامه داستان همسایهٔ مرسو که ریمون سنته نام دارد و متهم به فراهم آوردن شغل برای روسپیان است با او رفیق می‌شود. مرسو به سنته کمک می‌کند یک معشوقهٔ او را که سنته ادعا می‌کند دوست دختر قبلی اوست به سمت خود بکشد. سنته به آن زن فشار می‌آورد و او را تحقیر می‌کند. مدتی بعد مرسو و سنته کنار ساحل به برادر آن زن «مرد عرب» و دوستانش برخورد می‌کنند. اوضاع از کنترل خارج می‌شود و کار به کتک‌کاری می‌کشد. پس از آن مرسو بار دیگر «مرد عرب» را در ساحل می‌بیند و این بار کس دیگری جز آن‌ها در اطراف نیست. بدون دلیل مشخص مرسو به سمت مرد عرب تیراندازی می‌کند. در قسمت دوم این کتاب صوتی محاکمهٔ مرسو آغاز می‌شود. در این جا شخصیت اول داستان برای اولین بار با تأثیری که بی‌اعتنایی و بی‌تفاوتی برخورد او بر دیگران می‌گذارد رو به رو می‌شود. اتهام راست بی‌خدا بودنش را بدون کلامی می‌پذیرد. او رفتار خود را به‌عنوان قانون منطقی زندگی‌اش تفسیر می‌کند و به اعدام محکوم می‌شود...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 20,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 649

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما