دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات (1) و (2)


دانلود پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات (1) و (2)

عنوان: اصول و مبانی تبلیغات (1) و (2)

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 19 و 15

زبان: فارسی

دسته بندی: فروش و بازاریابی

چکیده:

تبلیغات (به انگلیسی: Advertising)، (به فرانسوی: Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود.

آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد.

آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند.

آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند

تبلیغات تجاری شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه های گروهی،

برای ترغیب مخاطب صورت می گیرد.

نقش های تبلیغات

۱- نقش بازاریابی : اگر بازاریابی را فرآیندی در یک کسب و کار برای ارضای نیاز مصرف کننده و یا خلق ارزش درنظر بگیریم،

شرکت تلاش هایی در جهت بازار هدف شکل می دهد. ابزارهای بازاریابی یعنی کالا، قیمت ، مکان و ترویج کالا می باشند.

ترویج شامل تکنیک های ارتباطی شامل عناصر متعددی است که یکی از آنها تبلیغات است.

۲- نقش ارتباطی تبلیغات با خلق تصاویری بی واسطه محصول را معرفی می کند و به این وسیله نام تجاری بی واسطه شناسانده می شود.
اگیلوی فقید، که خود یکی از طرفداران متعصب تبلیغ در جهت تاثیر بر فروش است،

معتقد است با این کار ( عدم پخش تبلیغ ) ، شرکت ها برای محصول ( شما بخوانید نام تجاری ) خود هیچ وجهه ی اجتماعی و اقتصادی ترسیم نمی کنند.

۳- نقش اقتصادی: نگاه اول نگاه مکتب اقتصادی قدرت بازار است

که تبلیغات را ابزار اقناعی و ترغیبی بازاریابی برای منحرف کردن توجه مصرف کنندگان از قیمت کالا به کار می برند

مانند اپل و مکتب دوم مکتب رقابت بازار است که تبلیغات را منبع اطلاعاتی برای حساسیت مصرف کننده به قیمت می داند

و رقابت را برمی انگیزد مانند کالاهای تند مصرف با درگیری پایین.

۴- نقش اجتماعی: در این نقش تبلیغات به نوعی در احساس زیبایی شناسی ما سهیم است.

همواره سوال در این است که آیا تبلیغات انعکاس دهنده ارزش های اجتماعی است یا آنها را قطع می کند؟

آیا تبلیغات می تواند به عنوان ابزاری در تغییر نگرش اجتماع مورد استفاده قرار گیرد؟

و ...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 16,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 489

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما