دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار


دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار

نویسنده: آلن کار

مترجم: کاوس نویدان

گوینده: علی همت مومیوند

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 17

حجم کل فایل ها: 100 مگابایت

مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین کتاب ترک سیگار در جهان شناخته شده و دربردارنده‌ی شیوه‌ها و راهکارهایی است که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان و به راحتی سیگار را ترک نمایید. افراد مشهور و برجسته‌ای مثل دیوید کامرون، پینک (خواننده)، ریچارد برانسون (بنیانگذار گروه ویرجین) و 30 میلیون نفر دیگر به وسیله این کتاب توانسته‌اند اعتیاد به سیگار را ترک کنند.

کتاب صوتی ترک آسان سیگار (The Easy Way to Stop Smoking)، از ضرر و زیان‌های سیگار با شما سخن نمی‌گوید، زیرا تمام این نکات را کم و بیش اغلب مردم می‌دانند و با آن آشنا هستند. بلکه بدون حاشیه به سراغ شیوه‌های آسان ترک سیگار می‌رود.

آیا روشی وجود دارد که آسان، سریع و دائمی بتوانید از شر سیگار آزاد شوید و پس از ترک کردن آن احساس فقدان و از دست دادن چیزی به سراغ‌تان نیاید؟ آیا می‌خواهید بعد از اینکه سیگار را ترک کردید به جای اینکه احساس عدم رضایت از رویدادهای روزمره به سراغ‌تان بیاید، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و از زندگی بیشتر لذت ببرید و زندگی مملو از شادی داشته باشید. این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند زندگی سرشار از آرامش و بدون دغدغه‌ی سیگار کشیدن را تجربه کنید.

هدف آلن کار (Allen Carr) از نگارش این کتاب، این بود که به انسان‌هایی که می‌خواهند سیگار را ترک کنند، یاری برساند. او بهترین روش ترک سیگار که اشخاص بسیاری از آن استفاده کرده‌اند و جواب گرفته‌اند، را به شما معرفی می‌کند. شیوه‌ای که با آن حس فقدان، کلافگی و افسردگی بعد از ترک سیگار را احساس نمی‌کنید. همه‌ی افراد نگران این موضوع هستند که پس از ترک سیگار جهان برایشان بی‌معنا شود و دیگر از گشت و گذار و بیرون رفتن با دوستان یا خوردن یک شام خوشمزه لذت نبرند، از اعماق وجود خوشحال نباشند یا دیگر مثل قبل نتوانند تمرکز کنند و نتوانند در برابر فشارهای روحی و روانی غلبه کنند.

نویسنده در کتاب صوتی ترک آسان سیگار از انگیزه و هدف سیگار کشیدن در انسان‌ها سخن می‌گوید و اینکه چه می‌شود که افراد یک نخ سیگار از پاکت برمی‌دارند و روشن می‌کنند. اینکه انسان چرا هوس سیگار می‌کند و نیازمند آن می‌شود، این نیاز از کجا می‌آید و چگونه می‌توان با آن روبه‌رو شد و بر آن غلبه کرد؟

در حقیقت، سیگار تنها تله‌ای است در طبیعت که برای به دام انداختن قربانی از طعمه استفاده نمی‌کند. آنچه که فرد را به دام می‌اندازد، طعم لذت بخش سیگار نیست، بلکه برعکس، به خاطر مزه‌ی بسیار ناخوشایند آن است که مردم گرفتارش می‌شوند. چنانکه از طعم نخستین سیگار خوشمان می‌آمد این خودش می‌توانست حکم یک زنگ خطر باشد و ما به عنوان انسان‌هایی هوشمند می‌توانستیم پی ببریم که چرا نیمی از جمعیت بزرگسال مرتباً بهای سنگینی بابت مصرف این سم می‌پردازند. اما چون اولین سیگار طعم بسیار بدی دارد، ذهن خام و بی تجربه‌ی ما مطمئن می‌شود که امکان ندارد به سیگار معتاد شویم و تصور می‌کنیم که چون از سیگار لذت نبردیم پس هر زمان که اراده کنیم می‌توانیم آن را کنار بگذاریم.

معمولاً پسرها برای اینکه نشان بدهند برای خود مردی شده‌اند شروع به سیگار کشیدن می‌کنند. این همان تصوری است که آن‌ها از هنرپیشه‌های بزرگ سینما مانند بوگارت و ایست وود دارند. با کشیدن اولین سیگار فرد احساس خیلی بدی پیدا می‌کند. جرأت ندارد دود سیگار را فرو برد و چنانکه زیاده روی کند دچار سرگیجه و حالت تهوع می‌شود. در چنین حالتی فرد فقط می‌خواهد بگریزد و این آشغال را دور بیندازد.

خانم‌ها به این دلیل سیگار می‌کشند که نشان بدهند بسیار متشخص، متجدد و با فرهنگ هستند. همه‌ی ما آن‌ها را در حال پُک زدن به سیگار دیده‌ایم که خیلی هم مضحک به نظر می‌رسد. زمانی که پسرها یاد گرفتند که چگونه مردانه رفتار کنند و دخترخانم‌ها نیز معنی با فرهنگ بودن را آموختند، آن موقع آرزو می‌کنند‌ ای کاش هرگز لب به سیگار نمی‌زدند. برایم جای سؤال است که آیا سیگار کشیدن، خانم‌ها را با فرهنگ می‌کند یا به خاطر تبلیغات است که این تصور در ذهن ما شکل گرفته است؟ سپس در باقی مانده‌ی عمرمان سعی می‌کنیم عمل خود را توجیه کنیم، به فرزندانمان بگوییم که به دام سیگار نیفتند و گاهی اوقات سعی می‌کنیم حتی از خودمان هم بگریزیم و به این شکل به زندگی ادامه می‌دهیم.

آلن کار را بیشتر بشناسیم:

در حال حاضر آلن کار، مدیر یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین مراکز ترک سیگار در دنیاست. او شخصی است که در 30 سال زندگی خود در هر روز حدود 100 نخ سیگار مصرف کرده است. اما در یکی از روزها در سن 48 سالگی تصمیم می‌گیرد که خود را از شر سیگار رها کند و در این راه، آسان‌ترین شیوه ترک سیگار را می‌یابد. او و مراکزش که به نام آسان‌ترین روش ترک سیگار معروف هستند تا به حال به بیش از 30 میلیون نفر یاری رسانده‌اند تا خودشان را از بند سیگار، الکل و وزن بالا رها کنند.

در بخشی از کتاب صوتی ترک آسان سیگار می‌شنویم:

«با همسرم صحبت می‌کردم که این جمله را به او گفتم. او فکر می‌کرد هرگز موفق نمی‌شوم و سرانجام به زانو درمی‌آیم. درک می‌کردم که چرا این طور فکر می‌کند، چون به دفعات شکست مرا در ترک سیگار دیده بود. آخرین مورد، دو سال پیش بود که بالاخره پس از شش ماه دست و پا زدن در قعر جهنم، جان سالم به در بردم، تسلیم شدم و سیگاری روشن کردم. شرمنده نیستم که بگویم مثل یک نوزاد گریه می‌کردم. گریه می‌کردم چون می‌دانستم تا آخر عمرم محکوم به کشیدن سیگار هستم. برای ترک، آن قدر تلاش و تقلا کردم و خفت و خواری کشیدم که هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم دوباره مسیر ترک را طی کنم. من مرد عصبی و خشنی نیستم، اما اگر یک غیرسیگاری از سر دلسوزی یا حماقت بگوید که ترک سیگار خیلی راحت است، نمی‌توانم رفتارم را کنترل کنم و به شدت از کوره درمی‌روم. البته می‌دانم که اگر دادگاهی در دنیا مختص افراد سیگاری باشد، حتی اگر کسی را بکشم، مرا محکوم نمی‌کند!»

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 23,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 3702

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما