دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها


دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

عنوان کتاب: باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده: رابین شارما

مترجم: مهدی قراچه داغی

گوینده: رضا عمرانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 23

حجم کل فایل ها: 124 مگابایت

مدت زمان پخش: 11 ساعت و 51 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

آیا می‌خواهید سحرخیز باشید اما برایتان ممکن نیست که عملی شود؟ رابین شارما، در این کتاب صوتی در قالب داستان به شما کمک می‌کند تا با سحرخیزی به تمام برنامه‌هایتان برسید.

موضوع داستان، روایت فرد بی‌خانمان میلیاردری است که به یک مرد هنرمند و یک زن کارآفرین که با مشکلات و گرفتاری‌هایشان دست به گریبان‌اند، کمک بسیاری می‌کند.
این بی‌خانمان نکات خوبی از باشگاه پنج صبحی‌ها به آن‌ها می‌گوید که باعث می‌شود واکنش‌شان نسبت به زندگی تغییر فراوانی کند.

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها به شما می‌آموزد که با بیدار شدن در ۵ صبح چگونه می‌توانید زندگی‌تان را دگرگون کنید و البته به این سوال مهم که اصلاً چطور ۵ صبح از خواب بیدار شویم و عضوی از باشگاه ۵ صبحی‌ها بشویم هم پاسخ می‌دهد. اگر زمان آن رسیده تا تغییری اساسی در زندگی خود به وجود آورید؛ به شما شنیدن این کتاب صوتی را پیشنهاد می‌کنیم.

رابین شارما (۱۹۶۵تا کنون)، نویسنده و سخنران انگیزشی اهل کاناداست. شارما تا سن ۲۵ سالگی یک وکیل دادگستری بود که این شغل را رها کرد و به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش را در سال ۱۹۹۴ منتشر کرد. او همچنین ۱۲ کتاب دیگر منتشر کرده‌است. یکی دیگر از مهم‌ترین آثار صوتی رابین شارما می‌توان به کتاب صوتی راهبی که فِراری خود را فروخت اشاره کرد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 28,000 تومان    8% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 25,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 1242

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما