دانلود کتاب صوتی گفتگوهای خودمانی به زبان انگلیسی


دانلود کتاب صوتی گفتگوهای خودمانی به زبان انگلیسی

عنوان کتاب: گفتگوهای خودمانی به زبان انگلیسی

نویسنده: لارس ام بلودورن

مترجم: سعید گرامی، عزیزالله سمیعی

گوینده: اعظم حبیبی، داریوش بشارت

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 12

حجم کل فایل ها: 157 مگابایت

مدت زمان پخش: 2 ساعت و 53 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی اثر لارس ام بلودورن، یکی از بهترین های مجموعه کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی دامیز به شما می‌آموزد که با انتخاب کلمات مناسب در زبان انگلیسی به راحتی با دیگران معاشرت کنید.

امروزه زبان انگلیسی نه تنها یک مهارت، بلکه یک ضرورت است. منابع یادگیری زبان انگلیسی بی‌شمار است و اگر علاقمند و اهل یادگیری باشید به راحتی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به آن مسلط شوید. مجبور نیستید برای یادگیری زبان انگلیسی زمان‌تان را صرف حضور در کلاس و آموزشگاه کنید. اگر فردی هستید که بدون اجبار معلم و کلاس هم می‌توانید پیگیر درس‌هایتان باشید، پس راه‌های یادگیری زبان برای شما بی‌شمار است. فیلم، موسیقی، کتاب، ویدیوهای آموزشی و غیره بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی موجود است. کتاب گفت‌و‌گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی یکی از همین منابع آموزش زبان است که می‌توانید در جهت بهبود مهارت مکالمه‌تان از آن بهره ببرید.

در کتاب گفتگوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی (Small Talk auf Englisch fur Dummies) شما یاد می‌گیرید که چگونه مکالمات روزمره و خودمانی را با افراد مختلف برقرار کنید، عبارات مناسبی به کار ببرید، چگونه با رئیس‌تان صحبت کنید و چگونه مکاتبات اداری داشته باشید و به طور کلی نیازهای اصلی‌تان به زبان انگلیسی را رفع کنید.

این کتاب شامل چهار بخش است، در بخش یک با عنوان اصول گفت‌وگوهای خودمانی، یاد می‌گیرید که چگونه سر صحبت را باز کنید. همه‌ی راه‌های رسمی و غیررسمی سلام و خداحافظی کردن را که لازم است بدانید یاد می‌گیرید. همچنین با چندین عبارت مودبانه نیز آشنا می‌شوید. در بخش دو: پای آب‌سردکن، یاد می‌گیرید که در وضعیت‌های مختلف در محیط کار، چگونه با دیگران مکالمه کنید. می‌توانید با یادگیری صحبت‌های کوتاه خودمانی به گفت‌وگوهایتان با مشتری‌ها جان تازه‌ای بدهید. یاد می‌گیرید چگونه در فرصت گپ زدن قبل و بعد از جلسات، مکالماتی صمیمی و مناسب با دیگران برقرار کنید. در بخش سه: معاشرت، موقعیت‌هایی که معمولا برای گفت‌وگوهای خودمانی پیش می‌آید، توصیه‌های مفیدی در اختیارتان گذاشته شده که به شما نشان می‌دهند چطور می‌توانید با استفاده از گفت‌وگوهای کوتاه خودمانی، وعده‌های غذای کاری یا دور هم جمع شدن‌های بعد از کار را دلچسب‌تر کنید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با دعوت‌هایی که از شما می‌شود مودبانه برخورد کنید. در نهایت نیز با برخوردهای مناسب در رویدادهای شاد و غمگین آشنا خواهید شد. در بخش چهار: ده‌تایی‌ها، همه‌ی بایدها و نبایدهای یک گفتگوی موفق را خواهید آموخت. در بخش ضمیمه‌ی کتاب گفت‌و‌گوهای کوتاه خودمانی به زبان انگلیسی، اطلاعات مفیدی درباره تلفظ درست لغت‌های انگلیسی آورده شده است. در این بخش همچنین با عبارت‌های کاربردی متعددی آشنا می‌شوید که می‌توانند در مکالمات‌تان به کار بیایند.

کتاب‌های دامیز موضوعات بسیار مختلفی را از بارداری و تغذیه گرفته، تا ستاره‌شناسی و مدیریت پوشش می‌دهند. در ابتدا توضیحات کاملی در رابطه با قواعد و نمادهای به کار رفته در آن آمده است و ارائه‌ی آموزشی ساده، کاربردی و جامع درباره‌ی موضوعات مختلف. نکته‌ی مهم در رابطه با کتاب‌های دامیز این است که با هر خواندن یا شنیدن کتاب، مخاطب قرار نیست علامه دهر آن موضوع بشود. بلکه قرار است از موضوع سردربیاورد و الفبای آن را یاد بگیرد تا بعد اگر خواست خودش پیگیر مطالعات بعدی بشود. مطالب به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده شده است و برخی مطالب چند بار تکرار شده‌اند تا هرکسی بتواند به سادگی موضوع مورد نظرش را بیاموزد. استفاده از زبانی ساده باعث شده تا کتاب‌های دامیز محبوبیت بسیاری در میان اقشار مختلف پیدا کنند. اگر به دنبال یادگیری موضوعی به زبان ساده اما جامع هستید، کتاب‌های دامیز بهترین انتخاب برای شما است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 23,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 21,150 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 511

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما