دانلود کتاب صوتی شهربانو


دانلود کتاب صوتی شهربانو

عنوان کتاب: شهربانو عروس پیامبر

نویسنده: علی اصغر رحیم زاده صفوی

گوینده: مهری

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 39

حجم کل فایل ها: 265 مگابایت

مدت زمان پخش: 19 ساعت و 3 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب حاضر اثر ارزشمند نویسنده‌ی معاصر، استاد علی‌اصغر رحیم‌زاده صفوی، می‌باشد که به‌نام "داستان شهربانو" معرّف حضور عام گشته است. آن‌چه در مورد این کتاب لازم است مطرح شود اول منابع بسیار معتبر آن می‌باشد که از حیث تاریخی ارزش کتاب را بالا برده و بعد از آن قلم فصیح و سلیس نویسنده، که با داستان‌سرایی به این قسمت از تاریخ روح و حلاوت خاصی بخشیده است.

داستان زندگی شهربانو، عروس پیامبر که در این کتاب در ۴ بخش به آن پرداخته شده است، از ویژگی‌های زیر برخوردار است: ۱ـ یک رمان تاریخی است که با نثری شیرین و دلنشین به رشتهﻯ تحریر درآمده و نویسنده تلاش کرده است تا واژهﻫﺎی ناب فارسی رایج در عصر ساسانی را به‌کار گیرد ولی در عین حال معنای رایج کنونی آن را نیز در پانویسﻫﺎ بیاورد. ۲ـ در نگارش این کتاب از منابع معتبر زیر استفاده شده است. الف) اسناد جغرافیایی: استخری، ابن خرداد به، مسعودی، یاقوت حموی، ابن بطوطه، سفر نامهﻯ ناصرخسرو علوی، استاد Lestrange در کتاب اراضی خلافت شرقی. ب) اسناد تاریخی: طبری، ابن اثیر، مسعودی، نولدکه، فتوح البلدان بلاذری، شاهنامه فردوسی، مجموعه متون پهلوی، آثار الباقیه تألیف بیرونی، کتاب Bas Empire از Saint martin، تاریخ صنایع ایران تألیف A.Gayet، تجارت و بحر پیمایی قدما در اقیانوس هند تألیف V.william، امپراتوری بیزانس تألیف Frost. ۳ـ مهم‌ترین جنبهﻯ داستان، همانا شرح ظلم و فساد حاکم بر دربار ساسانی است که یکی از عوامل مهم پیروزی اعراب مسلمان بر نیروهای یزدگرد سوم و گرایش اکثر مردم ایران به دین اسلام بوده است.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 464

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما