دانلود کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش


دانلود کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش

عنوان کتاب: تولستوی و مبل بنفش

نویسنده: نینا سنکویچ

مترجم: لیلا کرد

گوینده: مریم پاک ذات

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 20

حجم کل فایل ها: 368 مگابایت

مدت زمان پخش: 9 ساعت و 37 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش نوشته‌ی نینا سنکویچ، درباره پناه بردن به ادبیات و کلمات‌ است؛ آن هم در زمانی که اندوه و رنج بر تمام وجود آدمی غلبه می‌کند و راهی جز خواندن و غرق شدن در کتاب‌ها نیست. این اثر در سال 2011 نامزد جایزه Goodreads Choice در بخش خاطرات و زندگی‌نامه شد.

نینا سنکویچ پس از آنکه خواهر بزرگ‌ترش، آن ماری را از دست داد، دچار غم و اندوه فراوان شد. او برای آنکه بتواند با چنین دردی کنار بیاید و ذهنش را مشغول کند، روش‌های مختلفی را امتحان کرد. سرانجام در چهل و ششمین سالگرد تولد خواهرش تصمیم گرفت که برای یک سال هر روز یک کتاب بخواند! کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش (Tolstoy and the purple chair) خاطرات این نویسنده آمریکایی از حس و حال خود در آن دوران است؛ اینکه امید، مهربانی، رستگاری و از دست دادن چه معنایی دارند و کتاب خواندن چگونه به درمان او کمک کرد و مسیر زندگی‌اش را تغییر داد.

درواقع کتاب حاضر یادداشت‌های سنکویچ از خاطرات «یک سال هر روز یک کتاب‌» اوست. این اثر در سال 2011 از طرف سایت گودریدز نامزد بهترین کتاب خاطرات و اتوبیوگرافی شد و قطعا هرکسی که به ادبیات پناه برده باشد، کتاب تولستوی و مبل بنفش را درک خواهد کرد. اگر به کتاب خواندن عشق می‌ورزید و می‌خواهید در جهان ادبیات غرق شوید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود. شما با شنیدن این کتاب با خاطرات دوران کودکی نینا آشنا می‌شوید؛ اینکه پدرش در زمان جنگ چه سختی‌هایی کشیده و خواهرش نیز چه ویژگی‌هایی داشته است. همچنین او درباره برنامه کتاب‌خوانی‌اش بر روی مبل بنفش سخن می‌گوید و نویسندگان و آثارشان را تحلیل و بررسی می‌کند و تعریف می‌کند که چگونه از شخصیت‌های داستانی آموخت که چگونه باید غم و سوگ را تحمل کرد و معنای مرگ و زندگی را فهمید. این نویسنده پرفروش آمریکایی در سال 2008 وب‌سایت «هر روز کتاب بخوان» را راه‌اندازی کرد و در آن نظراتش را درباره کتاب‌هایی که خوانده بیان می‌کند و با کتاب دوستان سراسر جهان ارتباط می‌گیرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تولستوی و مبل بنفش:

- هر کسی به ادبیات پناه برده باشد، این کتاب را درک خواهد کرد. (مجله اپرا)
- این خاطرات نشان دهنده فردی‌ست که به کتاب عشق می‌ورزد. (بوستن گلوب)
- خاطرات سنکویچ ادای احترامی به قدرت کتاب در غنی‌تر کردن زندگی روزمره ماست. (Christian Science Monitor)
- تولستوی و مبل بنفش نشان دهنده ارتباط عرفانی و عمیق میان خواننده و نویسنده است. کتابی جذاب و الهام‌بخش! (Connecticut Post)
- نینا سنکویچ خاطراتی فوق‌العاده را نوشته که اولین کارکرد ادبیات را به ما یادآوری می‌کند؛ بهبود، پرورش و ارتباط با واقعی‌ترین بخش خودمان. (تانترا اومریگار، نویسنده)

نینا سنکویچ نویسنده‌ای پرفروش و مورخی تواناست که تاکنون چهار کتاب داستان نوشته است. نینا سنکویچ (Nina Sankovitch) علاوه بر این برای رسانه‌هایی چون نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز، هافینگتون پست می‌نویسد.

جملات برگزیده کتاب تولستوی و مبل بنفش:

- کلمه‌ها زنده‌اند و ادبیات یک گریز است؛ گریزی نه از زندگی‌، که به‌ سوی آن.

- همه‌جا به جست‌و‌جوی آرامش برآمد‌م و آن را نیافتم، مگر نشسته در کنجی، تک‌ و تنها با کتابی کوچک.

- حال با جای‌ گرفتن در جسم فردی زنده، توانستم هر ‌چیزی، هر‌ جایی و هر زمانی را به ‌خاطر آورم. انگار که داشتم باز‌ می‌گشتم؛ در سفر بازگشت.

- آیا تا به‌ حال قلبت به‌ خاطر تمام شدن کتابی به درد آمده است؟ آیا شده تا مدت‌ها بعد از تمام کردن کتابی نویسنده‌اش همچنان در گوشت نجوا کند؟

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 18,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 643

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما