دانلود کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی


دانلود کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

عنوان کتاب: افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی

نویسنده: جرج والتر

مترجم: لیلا نظری

گوینده: سعید مظفری

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 1

حجم کل فایل ها: 55 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 18 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی اثر جرج والتر، در حوزه‌ی موفقیت درکسب و کار و بازاریابی است. والتر معتقد است که حضور در پشت تلفن و شرکت در یک مذاکره‌ی تلفنی آداب و اصول خاصی دارد. جرج والتر، در کتاب صوتی افزایش فروش با تکنیک‌های مذاکره تلفنی، اعتقاد دارد که عناصر متفاوتی در تماس‌های تلفنی هست که اگر آن‌ها به خوبی و درستی رعایت شوند، می‌توان به نتایج خوبی جهت فروش و معرفی محصولات رسید. کسانی از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند که به دنبال راه‌های کسب موفقیت در ارائه‌ی محصول و بازاریابی هستند.

تأثیرات مهم لحن و ریتم صدا، ادب و احترام در موقعیت‌های گوناگون در تنظیم یک قرار ملاقات میان مشتری و فروشنده، بسیار مهم است.
گاهی انتخاب نوع کلمه و حتی زبان بدن، نحوه‌ی حرکات افراد زمان صحبت با تلفن، مهم است. این نشان دهنده‌ی میزان اهمیت ما به مسأله‌ای که با آن مواجه هستیم، می‌باشد؛ چه قرارداد کاری باشد، چه معرفی محصول یا خدمات ویژه! به نظر می‌رسد، رعایت مجموعه‌ای از این عوامل، باعث موفقیت و به نتیجه رسیدن یک قرار ملاقات تلفنی می‌شود. اکثر قریب به اتفاق افراد، وقتی با رئیس یا مدیر شرکت، جهت هماهنگی و تنظیم قرارداد، تماس تلفنی برقرار می‌کنند، به جای ارتباط مستقیم با مدیر، با منشی و شخص دیگری هم کلام می‌شوند و به این نتیجه می‌رسند که تماسشان بیهوده‌ بوده است.

در این موارد، شخص منشی بیشترین اطلاعات مورد نیاز مشتری را می‌توانند در اختیار او قرار دهند و توسط آن‌ها می‌توان اطلاعات لازم برای موفقیت در مذاکره‌ی تلفنی را کسب کرد.
اطلاعاتی نظیر اینکه شرکت چند کارمند دارد؟ ویا اصلا شرکت مورد نظر خدمات یا محصولات فرد را نیاز دارد یا خیر؟ مدیر چه کسی است؟ یا اصولا وقت‌های آزاد مدیر به چه صورت است و چه زمانی راحت‌تر می‌تواند ارتباط برقرار کند و... .

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 339

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما