دانلود کتاب صوتی تماس های میلیاردی


دانلود کتاب صوتی تماس های میلیاردی

عنوان کتاب: تولستوی و مبل بنفش

نویسنده: بهزاد استقامت

گوینده: فرشاد شکیبامهر

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 10

حجم کل فایل ها: 249 مگابایت

مدت زمان پخش: 9 ساعت و 23 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی نوشته‌ی بهزاد استقامت، به مدیران سازمان‌ها و بازاریابان و فروشندگان تلفنی و همچنین اپراتورها کمک می‌کند که درهای بسته را به روی مشتری باز کنند و با برآورده‌ کردن نیاز مشتریان، آن‌ها را خشنود کرده و فروش میلیاردی را تجربه کنند.

کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی برای افرادی که به‌ نوعی از تلفن برای یافتن بازار هدف و پیدا‌ کردن مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند و در نهایت، کالا یا خدمات خود را از همین طریق می‌فروشند، نوشته شده است. آیا شما کسب‌ و‌ کاری را می‌شناسید که از این ابزار کاربردی استفاده نکند؟ فقط لحظه‌ای را تصور کنید که تمام خطوط ارتباط تلفنی قطع شود؛ واقعاً این یک فاجعه است. پس اهمیت یادگیری مهارت‌های بازاریابی و فروش تلفنی و نحوۀ صحیح مکالمات تلفنی و استفادۀ صحیح از این ابزار ارتباطی برای شما هم واضح است.

بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای تبلیغات صرف می‌کنند، با این هدف که مشتریان به تلفن‌های شرکت زنگ بزنند و کالا یا خدماتی خریداری کنند؛ اما معمولاً این اتفاق رخ نمی‌دهد. برخی مدیران به جای اینکه به‌ دنبال دلیل کاهش فروش در داخل سازمان خود یا علت از‌ دست دادن مشتریان قدیمی باشند، عوامل بیرونی مثل شرایط بد اقتصادی را مقصر این اتفاقات می‌دانند. این دسته مدیران افرادی را که در سازمان وظیفۀ پاسخ‌گویی به تلفن‌ها را دارند، نادیده گرفتند. در واقع آن‌ها چون تجربه و مهارت کافی ندارند و آداب مذاکره‌ی تلفنی را نمی‌دانند امکان دارد درهای ورودی را به روی مشتریان ببندند و یک قفل هم به آن بزنند. مشتری هم تلفن را قطع می‌کند و شماره‌ تلفن شرکت یا سازمان دیگری را پیدا می‌کند، به این امید که نیازش برآورده شود و با او با احترام صحبت کنند. این کتاب حاصل مطالعات و پژوهشات بهزاد استقامت در طول 20 سال فعالیت در زمینه بازاریابی به ویژه در حوزه تلفنی است که از علم متافیزیک و علوم ذهنی در این نوشته استفاده شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی تماس‌های میلیاردی:

- باید همه‌ی عذر و بهانه‌ها‌یتان را کنار بگذارید. 99 درصد همه‌ی شکست‌ها از کسانی ناشی می‌شود که عادت دارند عذر بهانه بیاورند. (جورج واشنگتن کارور)

- شما نمی‌توانید شرایط، فصول یا جهت وزش باد را تغییر دهید، اما می‌توانید خودتان را تغییر دهید. (جیم ران)

- بسیاری از باورهای مرکزی شما بدون این‌که از وجودشان مطلع باشید، عمل می‌کنند که ممکن است بتوانید احساسات مشخصی چون بی‌ارزشی، آسیب‌پذیری یا بی‌کفایتی را در خود تشخیص دهید ولی تاثیر آن‌ها در انتخاب‌های روزانه‌تان همچنان به طور عمده نامشخص باقی می‌مانند. (ماتیو مک‌کی)

- انسان ماشین اثبات باورهایش است. (آنتونی رابینز)

- اگر فکر می‌کنید می‌توانید، پس می‌توانید و اگر فکر می‌کنید نمی‌توانید، پس نمی‌توانید. (هنری فورد)

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 32,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 30,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 565

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما