کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه


کتاب صوتی 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

عنوان کتاب: 125 راه اثبات شده برای رسیدن به اوج در فروش بیمه

نویسنده: مارک سیلورمن

مترجم: حسام امامی

گوینده: علی بهرامی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 27

حجم کل فایل ها: 105 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی مهارت های کاربردی فروش تلفنی ترجمه‌ای از سمینار وارن گرشس با موضوع افزایش بهره‌وری در بازاریابی تلفنی است که ترفندها و تمرین‌هایی را در جهت توسعه‌ی بازار و جذب مشتری از طریق تماس تلفنی مطرح ساخته که از شما بازاریابی حرفه‌ای بسازد.
این فایل صوتی به شما می‌آموزد که چگونه بیاندیشید، چگونه برنامه ریزی کنید، با چه لحنی صحبت کنید و چه کلماتی ادا کنید که توجه مخاطبتان را به خود و محصول و برندتان جلب نمایید.

سال‌هاست که از تماس تلفنی، به‌عنوان یکی از شیوه‌های بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتری استفاده می‌شود. در این کتاب صوتی، وان گرشس به‌عنوان یک کارآفرین و استاد برندسازی، ترفندهایی عملی و خوبی را برای ایجاد ارتباط موثر و جذب مشتری و به ثمر رساندن یک فروش تلفنی حرفه‌ای، ارائه می‌دهد.

وی تاکید دارد که برای مدتی، تماس‌های خود با مشتریان را ضبط کنید، بارها و بارها گوش کنید و ارزیابی نمایید و از آن پس، اشتباهات پیشین خود را اصلاح کنید. گرشس به شما می‌آموزد که چگونه با یک تماس تلفنی، مشتری را برای قرار ملاقات حضوری راضی و آماده نمایید. کسب دانش و پرورش مهارت های کاربردی فروش تلفنی، از شما یک نماینده فروش حرفه‌ای و موفق می‌سازد که در اغلب مذاکرات و تماس‌های تلفنی‌اش، جواب «بله» می‌شنود. کتاب صوتی حاضر، از سوی انتشارات کلید توسعه آموزش مثبت، تهیه و عرضه شده است تا شما را در جهت کسب مهارت‌های لازم در فروش تلفنی موفق، راهنمایی کند. شنیدن کتاب صوتی مهارت های کاربردی فروش تلفنی، برای مدیران بازاریابی و نماینده‌های فروش خرد و کلان، سودمند خواهد بود و به آن‌ها کمک خواهد کرد تا بازار هدف خود را تعیین نمایند، مذاکره کننده‌ی بهتر و قوی‌تری باشند، میزان فروش خود را توسعه بدهند و از زمان و انرژی خود در هر تماس تلفنی، بیشترین و بهترین بهره را ببرند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 13,000 تومان    7% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,090 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 186

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما