دانلود خلاصه کتاب تئوری انتخاب - ویلیام گلسر (علی صاحبی) pdf


دانلود خلاصه کتاب تئوری انتخاب - ویلیام گلسر (علی صاحبی) pdf

عنوان کتاب: خلاصه کتاب تئوری انتخاب

نویسنده: دکتر ویلیام گلسر

مترجم: علی صاحبی

فرمت فایل ها: PDF

تعداد صفحات: 55

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب تئوری انتخاب (Choice Theory) یکی از ارزشمندترین و بهترین کتاب‌هایی است که تاکنون در زمینه رشد و توسعه فردی نوشته شده و بسیاری از نویسندگان و متخصصان روان‌شناسی و رشد فردی از این کتاب در سخنرانی‌ها و مقالات خود استفاده می‌کنند. دغدغه اصلی ویلیام گلسر، انتخاب‌های انسان‌ها است. او بر این باور است که ریشه بسیاری از رفتارهای ما در انتخاب‌هایی است که داریم. او معتقد است که اگر انتخاب‌های خود را اصلاح کنیم، رفتارهایمان هم اصلاح خواهد شد.

به فرض شما می توانستيد از مردم سراسر دنيا، از آن هايی كه بيمار، گرسنه و فقير نيستند و ظاهرا از امكانات بسياری برای زندگی كردن برخوردارند، بخواهيد صادقانه به اين سوال پاسخ دهند: "حالتان چطور است؟" ميليون ها نفر خواهند گفت: "بدبخت و بيچاره‌ام." و اگر بپرسيد: "چرا؟" اغلب آن ها ديگران را براي بدبختی خود سرزنش می كنند مثل زن، شوهر، معلم، فرزند، همكار، رييس.

به ذهن اين آدم ها هرگز خطور نمی كند كه خود، اين راه را انتخاب كرده اند و خودشان عامل فلاكت و بدبختی ای هستند كه از آن شكايت می كنند.

تئوری انتخاب می گويد بنابر دلايل علمی، تمام كارهايی كه انجام می دهيم،از جمله همين احساس بدبختی و فلاكت را خودمان انتخاب می كنيم. ديگران نه می توانند ما را بدبخت كنند و نه خوشبخت. تمام آن چه می توانيم از ديگران دريافت كنيم يا به آن ها بدهيم، فقط اطلاعات است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 15,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 329

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما