قدرت کسب و کار بازاریابی شبکه ای شما با "راهبران" شما سنجیده می شود نه بر اساس تعداد زیرمجموعه های شما. راهبران پایه و اساس بلند مدت کسب و کار شما هستند.
همه می گویند که دوست دارند که راهبران بیشتری داشته باشند ، اما چگونه؟ چگونه می توان یک راهبر را پیدا کرد؟ چگونه می توان یک راهبر را ایجاد کرد؟ چه چیزهایی لازم است ما به زیرمجموعه معمولی خود بیاموزیم تا آنها را تبدیل به یک راهبر کنیم؟
راهبران موفق طرح و برنامه دارند. آنها می خواهند که خودشان را به عنوان یک راهبر همانندسازی کنند. این طرح و برنامه بر اساس اتفاق و تصادف و به وقوع نخواهد پیوست.
به جای امید و آرزو برای داشتن راهبر ، این کتاب به شما دستورالعمل قدم به قدم ارائه خواهد نمود تا بتوانید راهبر بسازید. بله ، برای ساخت راهبر طرح و برنامه وجود دارد و پیروی از آن بسیار ساده است.
هنگامی که شما سازمانی از راهبران داشتید، بازاریابی شبکه ای ساده تر می شود. به جای آنکه روز خود را با انجام کارهای تکراری با توزیع کنندگان خود سپری کنید ، از زمان آزادی که از این کسب و کار به دست می آورید ، لذت می برید. برای ساختن راهبران وقت بگذارید و بعد از آن آزادی این را خواهید داشت که به تمامی ساحل های دنیا سر بزنید...
پشتیبانی خرید:
09332126947