عنوان: بازار ساز ها
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 19
زبان: فارسی
دسته بندی: مدیریت
چکیده:
تعاريف و مفاهيم
عوامل مؤثر بر فعاليت بازارساز
طبقه بندی
روش ها
الزامات
نمونه ها
اهداف
منابع و مآخذ
بازارساز شخصي یا شرکتی است كه بهموجب قرارداد با يك شركت قسمتی از منابع خود را بهمنظور عملیات بازارسازي اختصاص داده است. سهامدار عمده بر حسب اين دستورالعمل ميتواند رأساً بازارسازي نمايد. (دستورالعمل اجرایی بازارسازي سهام)
بازارساز به معامله گری گفته می شود که پیشنهادهای دو طرفه خرید و فروش را ارایه می کند و بازاری دو طرفه برای سهم مورد نظر به وجود می آورد.(گروه بین الملل بورس نیوز)
بازارسازی فعالیتی است که طی آن، پیشنهادهای فروش و خرید متعددی در قیمت های مشخص ارایه می شود و بدین وسیله بازار را آماده معامله در آن قیمت ها در زمان معاملات روزانه می نماید...(گروه بین الملل بورس نیوز)
پشتیبانی خرید:
09332126947
مبلغ واقعی 19,000 تومان 5% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 18,050 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا