دانلود کتاب 1984 به زبان اصلی


دانلود کتاب 1984 به زبان اصلی

Title: 1984

Author: George Orwell

Format: PDF

Pages: 595

Language: English

Genre: Novel, Social science fiction, Dystopian Fiction, Political fiction

Description:

Nineteen Eighty-Four, often published as 1984, is a dystopian novel by English writer George Orwell published in June 1949. The novel is set in the year 1984 when most of the world population have become victims of perpetual war, omnipresent government surveillance and propaganda...

 

عنوان کتاب: 1984

نویسنده: جورج اورول

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 595

زبان: انگلیسی

موضوع: رمان، علمی تخیلی، سیاسی

توضیحات:

کتاب «1984» که آن را بانام نوزده هشتادوچهار هم می‌شناسند در سال 1948 به چاپ رسید. نویسنده‌ی کتاب 1984، جورج اورول یک نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان بوده که آوازه‌ی او در ترسیم ادبیات پاد آرمان‌شهری در سراسر جهان شهره است.
کتاب صوتی 1984 تاکنون به 65 زبان مختلف در دنیا، به چاپ رسیده‌ است و با اینکه که 70 سال از زمان انتشار آن می‌گذرد اما این کتاب هنوز هم با احوال جوامع امروزه هم‌خوانی دارد و جزء شاهکارهای جورج اورول به‌حساب می‌آید. که مهم‌ترین ویژگی آن سازگار بودن محتوای این کتاب با حال و هوای همیشگی جامعه‌ی بشریت است.
جرج اورول در این کتاب، آینده‌ای را برای جامعه ها به تصویر می‌کشد که در آن خصوصیاتی همچون تنفر نسبت به دشمن و علاقهٔ شدید نسبت به رهبر حزب با شخصیت دیکتاتوری فرهمند، وجود دارد. در جامعهٔ تصویرشده گناه‌کاران به راحتی اعدام می‌شوند و آزادی‌های فردی و حریم خصوصی افراد به‌شدت توسط قوانین حکومت ها پایمال می‌شوند، به نحوی که حتی صفحات نمایش در خانه‌ها از شهروندان جاسوسی می‌کنند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1389

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما