دانلود کتاب صوتی اصول رهبری


دانلود کتاب صوتی اصول رهبری

عنوان کتاب: اصول رهبری

نویسنده:جان سی.مکسول 

مترجم: سیمین موحد

گوینده: فرزاد فره‌وشی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 3

حجم کل فایل ها: 126 مگابایت

مدت زمان پخش: 2 ساعت و 46 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب «دوازده اصل رهبری» را می توان از برجسته ترین کتاب های «برایان تریسی» دانست. کتاب صوتی دوازده اصل رهبری می تواند به راحتی اصول مورد نیاز برای آموزش رهبری را به مخاطب خود بیاموزد. با رعایت اصول بیان شده در کتاب دوازده اصل رهبری می توان بدون نیاز به تجربه خاصی از مدیریت و رهبری، نکات بسیار ارزشمندی را فرا گرفت. رهبری یکی از مواردی بوده که هر فردی که می خواهد به آن مسلط شودف باید با افرادی که در این زمینه خبره بوده، مشورت نماید. کتاب صوتی دوازده اصل رهبری با بیان کردن اصول دوازده گانه به افراد می آموزد که چه مواردی نیاز است تا تبدیل به یک رهبر موفق بشوند. مدیریت و رهبری هر مجموعه نیاز به رعایت یک سری از اصول داشته، که آقای برایان تریسی این اصول را در دوازده مورد بیان کرده و بدین ترتیب نیاز است که هر مدیر لایق بتواند اصول بیان شده در کتاب صوتی دوازده اصل رهبری را اجرا نماید، تا به موفقیت های خود بیافزاید. برایان تریسی در این کتاب نکاتی طلایی را بیان نموده، که می توانند بسیار راهگشا باشند.

برایان تریسی در کتاب دوازده اصل رهبری به موارد بسیار زیادی اشاره نموده اما تاکید بیشتری بر روی نظم و انضباط داشته، بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسیده که برای اینکه تبدیل به یک رهبر و یا مدیر خوب شده، باید بتوان نظم و ترتیب را وارد کار و زدگی خود نموده، زیرا در غیر این صورت امکان موفقیت در کار و یا حتی زندگی شخصی وجود نداشته، زیرا در صورتی که فردی نظم مناسبی به کارهای خود نبخشد، ممکن است نتواند بسیاری از کارهای مفید را انجام دهد و یا اینکه به موقع آن‌ها را انجام نمی دهد.

برایان تریسی معتقد است که هر انسانی می تواند با رعایت نظم شان و منزلت بهتری را برای خود بدست آورد، از طرفی اعتماد به نفس هر شخصی نیز با داشتن نظم بیشتر می شود. داشتن اعتماد به نفس بالا باعث می شود که شخصی که به عنوان رهبر و یا مدیر یک مجموعه فعالیت داشته، بتوان کار خود را بهتر انجام دهد. برایان تریسی معتقد است که هر فردی با داشتن نظم شخصی می تواند کار بیشتری انجام بدهد. این موضوع باعث می شود تا به مرور زمان موفقیت بیشتری نیز به سراغ او برود.

برایان تریسی در این کتاب دوازده اصل را معرفی می کند، که معتقد است این اصول برای تبدیل شدن به یک رهبر خوب لازم می باشند. از این رو فردی که به عنوان رهبر و یا مدیر برگزیده شده، باید این دوازده اصل را به خوبی بشناسد و آن‌ها را در زندگی شخصی و همچنین کار خود رعایت نماید. در غیر این صورت نمی تواند اموری که به وی محول شده را به خوبی انجام بدهد. این موضوع باعث اهمیت بسیار زیاد این اصول دوازده گانه شده است. اصول دوازده گانه ای که برایان تریسی در این کتاب بیان نموده عبارت می باشند از اصل نظم رهبری عالی، اصل روشنى، اصل کنترل، اصل منش، اصل صلاحیت، اصل رقابت، اصل خلاقیت، اصل شجاعت، اصل توجه به کارکنان، اصل مدیریت تغییر، اصل تمرکز، اصل تعالى شخصى که هر کدام از این اصول به نوبه­ی خود دارای اهمیت ویژه ای می باشند. از این رو نمی توان حتی یکی از این اصول را در رهبری نادیده گرفت. از این رو یک مدیر موفق کسی است که بتواند خود را با این اصول دوازده گانه وفق بدهد و پیوسته آن‌ها را در زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار بدهد.

برایان تریسی در این کتاب صوتی شجاعت را یکی از اصولی می داند که برای رهبری لازم بوده، زیرا مدیریت لایق باید شجاعت لازم را داشته باشد تا با مشکلات احتمالی که بر سراه راه وی وجود داشته، مقابله نماید. علاوه بر داشتن شجاعت هوش و ذکاوت نیز برای رهبری لازم بوده، زیرا باید یک فردی که به عنوان رهبر گروه انتخاب می شود، بتواند تصمیم گیری مناسبی در مورد مسائل مختلف داشته باشد. مثلا یک رهبر باید بتواند همکارانی را برای خود انتخاب نماید که به رشد و تعالی مجموعه کمک نمایند.

در کتاب صوتی دوازده اصل رهبری برایان تریسی عنوان کرده که یک رهبر موفق باید تمرکز کافی بر روی کار خود داشته باشد، زیرا بدون داشتن تمرکز مناسب نمی توان امورات یک مجموعه بزرگ را مدیریت نمود. از این رو باید ذهن خود را از موضوعات بیهوده خالی نموده و دائما تمرکز لازم را بر روی کار خود داشته باشد. بدین ترتیب راحت تر می تواند در هنگام تصمیم گیری، موفق عمل نموده و صحیح ترین تصمیمات را بگیرد. زیرا افرادی که ذهن آشفته داشته و بدون تمرکز کار می کنند، معمولا تصمیمات عجولانه و غلط گرفته، که این موضوع می تواند برای رهبر یک مجموعه خطرناک باشد...

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 522

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما