دانلود کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم


دانلود کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

عنوان کتاب: چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم

نویسنده: مارک فیشر

مترجم: مهدی قراچه داغی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 14

حجم کل فایل ها: 83 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 32 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

این کتاب ترکیبی از دو نویسنده با دو مهارت شناخته شده در حوزه ادبیات اقتصادی و مالی است. مارک فیشر ، نویسنده اثر ماندگار ” حکایت دولت و فرزانگی ” است که در این کتاب ، اثر روانشناسی داستانی – اقتصادی که درهمه کارهای او در غالب داستانهایی پیش بینی نشده نمایان می گردد ، دیده می شود. مثال هایی از افرادی که توانسته اند ۱تومان را ۲تومان کنند و افرادی که در عین نا امیدی با کمی بکارگیری خرد ، می توانستند مسیر دیگری را وارد شوند. مارک آلن و مارک فیشر ۲میلیونر خود ساخته هستند که رازهای ریزی را در باب پایه ریزی مسیر موفقیت به همراه ثروت به شما یاد می دهند. این کتاب به صورت روشن و قابل درک و یا ارائه کردن مثالهایی ساده مبتنی بر قوانین طبیعی ، به شما روشهای احیا شدن و تفکرهای متحول کننده در راستای زندگی و کار را می آموزد. هر سفر هزار کیلومتری ، احتیاج به قدم اولی دارد که باید روزی برداشته شود. در زندگی همه چیز بسته به انتخاب شما خواهد بود.

این کتاب به شما روشهای ارزشمندی را آموزش می دهد که در آینده، شما خودتان آنان را به بقیه آموزش می دهید.

“برای اینکه تغییر کنید ، نیاز به اهرمی دارید، این کتاب اهرمی است که در اختیار شما قرار می گیرد و به رویاهای شما تحقق می بخشد.”

موفقیت یک نگرش است، یک باور است، یک عادت است. موفقیت ارزانی کسانی است که آن را می خواهند و باور دارند که می توانند به آن برسند. موفقیت ارزانی آنهایی است که میل به عمل دارند. موفقیت بری از رمز و راز است. بسیاری از کسانی که به موفقیت دست یافتند ، سالها با شور و اشتیاق زحمت کشیده اند. آنها عاشق کارشان بوده اند. موفقیت استفاده آگاهانه از اصول ویژه است. آن را نمی توان به سرنوشت و تقدیر نسبت داد تنها موضوع بر سر باور داشتن است. اینکه خود را باور کنید و مصمم باشید تا آن زندگی را که شایسته آن هستید ، بسازید. اغلب اشخاص با تجربه کردن یک شکست از میدان بیرون می روند. افراد موفق همگی در مقطعی شکست خورده اند ، ولی ادامه داده اند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 472

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما