دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند


دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

عنوان کتاب: اسرار ذهن ثروتمند

نویسنده: تی هارو اکر، آنتونی رابینز

مترجم: مرتضی ذوالانوار

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 39

حجم کل فایل ها: 57 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 55 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند اثر تی هارو اکر، مناسب افرادی است که می‌خواهند در زمینه موفقیت مالی بدرخشند و به استقلال مالی برسند.

نویسنده در این کتاب ابتدا به طرح اولیه پول در ذهن می‌پردازد؛ که ذهنیت شما در مورد پول چیست؟ و این ذهنیت از کجا آمده است؟

در فصل اول نویسنده به این می‌رسد که ذهنیت اکثر آدم‌ها نسبت به پول و به دست آوردن آن نادرست است و به اصطلاح یک دیوار ذهنی قوی در برابر پول در ذهن آدم‌ها قرار گرفته است. مثل اینکه پول چرک کف دسته!، پول زیاد بدست آوردن یعنی دزدی کردن، پول زیاد باعث اسراف بیشتر می‌شود، و از این قبیل موارد. در بخش دوم نویسنده درباره 17 تفاوت فکری بین افراد فقیر و ثروتمند می‌گوید و هر کدام از این تفاوت‌های فکری را توضیح می‌دهد و راهکار آن‌ها را بیان می‌کند.

تی هارو اکر در این کتاب به صورت کاملاً عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و ذهنیت افراد فقیر کار می‌کند و برای تغییر باورها و رفع ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا افراد بتوانند به استقلال مالی برسند.

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند پنجره‌ای به سوی موفقیت مالی است؛ به شرطی که با علاقه شروع به شنیدن و تمرین کنید. در این کتاب با باورهای نادرست خود درباره پول و به دست آوردن پول مواجه و آشنا می‌شوید و به سخت‌ترین مرحله یعنی تغییر باور و ذهنیت درباره پول می‌رسید. پس این کتاب مناسب همه افراد است که می‌خواهند استقلال مالی را تجربه کنند و از کسب پول لذت ببرند.

همه تی هارو اکر را به عنوان یک فرد منحصر به فرد و زیرک می‌شناسند. اکر؛ یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او پس از کسب مالکیت 17 تجارت که به مرور زمان آن‌ها را به 30 عدد توسعه داد؛ حاصل سخت‌کوشی و جنب و جوش بالای خودش است. او به صراحت به یکسری نکات بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت بین موفقیت و شکست را بازگو می‌کند.

آقای اِکر؛ متخصص کسب ثروت از کمترین‌هاست. او استعدادی فوق‌العاده برای شروع کار با مقادیر کم و ناچیز و کسب ثروت و درآمد در کوتاه‌ترین زمان را دارد و بسیار علاقه مند است که این روش را به دیگر دوستانش نیز بیاموزد. او با 2000 دلار شروع به سرمایه‌گذاری کرد و فروشگاه خرده فروشی در رابطه با تناسب اندام را باز کرد. این مغازها پس از 2/21 سال توانست ده شعبه دیگر در آمریکای شمالی افتتاح کند و در نهایت نصف سهام شرکتش را به مبلغ 6/1 میلیون دلار به آقای اچ. جی هانز فروخت «هارواِکر» امپراطور شرکت بین‌المللی آموزش موفقیت شخصی آنلاین خودش است.

او همچنین نویسنده کتاب پرفروش "اسرار ذهن ثروتمند" است. او خالق کمپین و سمینارهای بسیار مشهوری بوده و بیش از 5/1 میلیون دانش‌آموز در سراسر جهان دارد. او فارغ‌التحصیل از مدرسه «ضربه‌های سخت» است. «تی هارواِکر» تمام تجربیات و فراز و نشیب‌های سفر شخصی‌اش را بازگو و در نهایت شما را به سمت ترکیبی موفق از پول، معنویت و خوشبختی هدایت می‌کند. دانش‌آموزانش از بهترین‌ها هستند «تیهارواِکر» راه رسیدن به موفقیت را ساده می‌کند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 517

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما