دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها


دانلود کتاب صوتی راه نفوذ بر دلها

عنوان کتاب: راه نفوذ بر دلها

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهدی قراچه داغی

گوینده: سیمین

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 43

حجم کل فایل ها: 184 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 15 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها توسط برایان تریسی نوشته شده است. نویسنده در این کتاب به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه می‌توانند دیگران را متقاعد کنند و به عبارتی راه نفوذ و دستیابی بر دل آن‌ها را به دست آورند. این کتاب همچون دیگر کتاب‌های برایان تریسی کتابی با موضوع روانشناسی است که از نگاهی روانشناسانه به موضوع متقاعد کردن دیگران در مقابل خواسته‌ها پرداخته است.
اگر می‌خواهید دیگران را تحت سلطه خواسته‌های خود قرار دهید و به فردی جذاب و گیرا تبدیل شوید، به گونه‌ای مغلوب خواسته‌های شما باشند، کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها را از دست ندهید.

برایان تریسی در کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه با سرعت بیشتری به موفقیت و ارتقای سطح شغلی دست یابند، چگونه در ملاقات خود با دیگران موثر واقع شوید و بتوانید روی آن‌ها تاثیر بگذارید، به پول بیشتری دست یابید، چگونه دیگران را جذب خود کنید به گونه‌ای مشتاق دیدار با شما باشند، چگونه دیگران را به گوش فرا دادن به حرف‌های خود فرا خوانید و ...
به طور کلی هدف کتاب صوتی راه نفوذ بر دل‌ها این است تا به شما بیاموزد چگونه رفتار و حرف‌های خود را به گونه‌ای تغییر دهید که در هر زمان و مکانی، دیگران پذیرای شما باشند و مشتاق حضور شما در جمع‌های خود باشند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 530

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما