دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان


دانلود کتاب صوتی سمفونی مردگان

عنوان کتاب: سمفونی مردگان

نویسنده: عباس معروفی

گوینده: حسین پاکدل

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 151 مگابایت

مدت زمان پخش: 13 ساعت و 52 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

این داستان روایتی معاصر از داستان مشهور هابیل و قابیل می باشد. کتاب «سمفونی مردگان» اثر تکرار نشدنی و بی بدیل از «عباس معروفی»، از سرشناس ترین نویسندگان معاصر ایران، برنده جایزه بنیاد انتشارات ادبی فلسفی سورکامپ در سال 2001 و بنیاد غیردولتی کگدوب می‌باشد که شکلی متفاوت از روایت را به تصویر می‌کشد. همانطور که از اسم اثر پیداست به مانند یک سمفونی واقعی از چهار موومان (هر سمفونی از اجزای کوچکتری به نام موومان ساخته شده است که معمولا ترتیبشان به گونه ایست که پس از یکدیگر با یک سکوت چند صدم ثانیه ای قابل تشخیص اند) تشکیل شده است. این کتاب یکی از شناخته شده ترین آثار ایرانی در خارج از کشور است که به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، کردی، آذری و ترکی استامبولی ترجمه شده است. کتاب صوتی سمفونی مردگان با خوانش حرفه ای و دلنشین حسین پاکدل، در اختار شما قرار گرفته است.

سمفونی مردگان ساختاری سمفونیک دارد و داستان مدام از اول شخص به سوم شخص درحال جا به جا شدن است داستان حول محور خانواده ای ایرانی و بازاری ساکن اردبیل است، شهری که همیشه اولین برف زمستان درآنجا باریده می‌شود. خانواده ای سنتی و پدرسالار که در اواخر سلطنت رضا شاه زندگی می‌کنند. یوسف پسر ارشد خانواده پس از یک حادثه زمین گیر می‌شود و حتی قوای تکلم ندارد و صرفا یک حیوانی است که فقط غذا می‌خورد و پس می‌دهد. آیدین و آیدا دو قلو هستند.آیدا دختری که درانتظار خواستگار است و آیدین جوانک شاعر مسلک و روشنفکر و فعال که زیاد مورد علاقه پدر نیست چرا که تمایلی به ادامه شغل پدرش ندارد اما اورهان پسر کوچک خانواده که پیرو راه جبار اورخانی، پدرش می‌باشد و مدام در حال حسادت ورزیدن به آیدین است و تنگ نظری و فرصت طلبی در اورهان او را وادار به برادرکشی می‌کند و دست آخر خود نیز به کام مرگ کشیده می‌شود .

نوع روایت داستانی عباس معروفی بسیار منحصر به فرد است. راوی داستان در هر موومان عوض می‌شود و شنونده این کتاب صوتی را، مدام به چالش می‌کشد. از تصویری به تصویر دیگر و از رویایی به رویای دیگر.
داستان رمان در اردبیل می‌گذرد و عباس معروفی، آن فضا را بسیار دقیق و بدیع توصیف کرده است، حال و هوای شهر، خیابان ها، بازار و قهوه خانه.
داستان بسیار سمبلیک و نمادین است. هر شخصیت نشانگر یک طبقه و یک تفکر از جامعه است و این ویژگی بارز، مخاطب را به سمت خود می‌کشاند طوری که هر خواننده و شنونده‌ای فکر می‌کند آیدین زمانه خویش است یا حداقل او را می‌شناسد.
اثری تراژیک، زیبا و غم انگیز که هر چه پیش‌تر می‌رود جذاب تر و گیراتر می‌شود. کتابی که پیش‌گفتار آن با آیه قتل هابیل توسط قابیل آغاز می‌شود. برادرکشی، اولین قصه تلخ تاریخ بشر که هنوز ادامه دارد و تمام ناشدنی ا‌ست.
برادر کشی، عشق، خانواده و فروپاشی آن ، مادری که فقط سکوت می‌کند تا در آخر از غصه دق کند و کلاغی که مدام می‌گوید برف برف، معروفی قواعد بازی خود را اینگونه چیده است. دنیایی که هیچ کس در آن نجاتی پیدا نمی‌کند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 2511

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما