دانلود کتاب صوتی قدرت برنامه ریزی


دانلود کتاب صوتی قدرت برنامه ریزی

عنوان کتاب: قدرت برنامه ریزی

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: یلدا پلارک

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 14

حجم کل فایل ها: 79 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 33 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی قدرت برنامه‌ریزی - طرح پرواز: رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن اثر برایان تریسی، به شما می‌آموزد که چگونه به موفقیت و کامیابی در زندگی برسید. این کتاب صوتی راه رسیدن به موفقیت پایدار و اهداف بلند پروازانه را با طرح پرواز، نشان می‌دهد. دیگر وقت آن شده، انرژی‌های پتانسیل خود را برای موفقیت آزاد کنید. اشخاصی که از فرمول‌های کتاب صوتی قدرت برنامه‌ریزی - طرح پرواز بهره می‌گیرند تغییرات و تحولات سریع و پایداری را در زندگی خود ایجاد می‌کنند. خبر مسرت بخش این است که موفقیت رابطه‌ای با شانس و انرژی‌های مرموز ندارد. اگر دم هواپیما خوب کار کند، سریع‌تر اوج می‌گیرد؛ امکان دارد بادهای مخالف موجب تأخیر شوند، اما خلبان با مهارت خود بر مبنای قوانین فیزیکی به مقصد می‌رسد. موفقیت نیز مانند پرواز است. اگر یاد بگیرید چگونه از قوانین و اصول موجود در کتاب قدرت برنامه‌ریزی - طرح پرواز بهره بگیرید، انرژی‌های بالقوه خود را به کار انداخته و می‌توانید به هدف برسید.

برایان تریسی در کتاب صوتی قدرت برنامه‌ریزی - طرح پرواز نشان می‌دهد که به چه صورتی به موفقیت و کامکاری برسیم. به گفته‌ او زندگی یک سفر است و در این سفر باید افکار مثبت و خوشایند داشته و بطور دقیق بدانید کجا می‌روید. به اهداف و برنامه‌های دقیقی احتیاج دارید تا از جایگاه فعلی‌تان به آینده مطلوب بروید. اصول جهانی و واقعی همیشگی وجود دارد که چندین مرتبه افراد موفق آن‌ها را فرا گرفته و بکار برده‌اند.

«راندا برن» در کتاب راز در مورد تأثیرات قدرتمند تجسم موفقیت و استفاده از قدرت جاذبه صحبت می‌کند. اما بسیاری از مردم متوجه شده‌اند که هر چند اندیشیدن به خواسته‌هایشان آغاز خوبی قلمداد می‌شود، اما کافی نیست. برایان تریسی با استفاده از استعاره‌ طرح پرواز و یک سفر هوایی به شما کمک می‌کند دستاوردهای خوشبختی و موفقیت خود را برنامه‌ریزی کنید. خود برایان نیز با استفاده از این اصول از هیچ به اوج رسیده و این اصول را به 4 میلیون نفر در 46 کشور یاد داده است.

برایان تریسی یک سخنران برجسته، مربی و مشاور کارآزموده و مدیر شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که یک شرکت بزرگ آموزشی مشاوره‌ای در سولاتاپیچ کالیفرنیاست. او یک میلیونر خود ساخته است. برایان تریسی یکی از سخنوران نامدار تجاری و نویسندگان موفق و مشاور و راهنما در امور پیشرفت کاری و شخصی است و هر سال 250.000 نفر، از اطلاعات وی در مورد موفقیت، رهبری و دستیابی به خلاقیت و فروش استفاده می‌کنند. او بیش از سی کتاب و صدها برنامه شنیداری و ویدئویی دارد. اکثر آثار مکتوب او به زبان‌های دیگر ترجمه شده و در 52 کشور جهان مخاطب دارد. او همراه «کمپل فراسر» کتاب‌های مربیگری پیشرفته، برنامه مربیگری و برنامه هدفمند مربیگری را نوشته است. او به بیش از هزار شرکت و بالغ بر 2 میلیون نفر مشاوره می‌دهد. ایده‌های او کاربردی هستند و سریع به نتیجه می‌رسند. خوانندگان و مخاطبان او، با تکنیک‌ها و راهکارهایی آشنا می‌شوند که می‌توانند برای رسیدن به نتایج بهتر از آن بهره گیرند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 853

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما