دانلود کتاب صوتی قدرت جذبه


دانلود کتاب صوتی قدرت جذبه

عنوان کتاب:قدرت جذبه

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مریم کاویانی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 40

حجم کل فایل ها: 130 مگابایت

مدت زمان پخش: 2 ساعت و 40 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

با کتاب صوتی قدرت جذابیت: چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟ نوشتۀ برایان تریسی، شما موفق‌تر خواهید شد، پول بیشتری کسب خواهید کرد، سریع‌تر ارتقا و ترفیع پیدا می‌کنید، فروش بیشتری خواهید داشت، در مذاکرات و گفت‌و‌گوها غالب خواهید شد و در برخورد با دیگران تأثیرگذار‌تر و متقاعد کننده‌تر خواهید بود.

شما باید این جذابیت را داشته باشید تا به اوج برسید. قدرت مجذوب کردن از هر چیز و هیچ چیز به وجود می‌آید. از آرزوهای پر از پشتکار، از نگاه، راه رفتن، ابعاد بدن، تلفظ صدا، از حرکت‌های سر و دست و... به وجود می‌آید. به هیچ وجه لازم نیست خوش تیپ یا زیبا باشید؛ فقط کافی است که جذاب باشید!!!

کتاب قدرت جذبه: چگونه در هر موقعیتی بر دیگران مسلط شویم؟ بیان می‌کند چگونه دیگران را به خود جذب کنیم. 85 درصد از موفقیت‌ها در تجارت و زندگی شخصی با توانایی در برقراری ارتباط موثر با دیگران تعیین می‌شود. رازهای افراد خوش صحبت و مشهور اصلا راز نیست. این رازها روش‌های ساده ثابت شده‌ای برای تعامل با دیگران هستند که باعث می‌شود افراد با شما ارتباط برقرار کرده و پیامتان را دریافت کنند. در نتیجه آن‌ها بیش از پیش تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

راز و رمز کسانی که ارتباطات شگفت‌انگیزی با مردم برقرار کرده‌اند، به هیچ‌وجه مخفی و مرموز نیست. این‌ها تکنیک‌های اثبات شده‌ای از روابط متقابل با دیگران است که باعث می‌شود مردم سر صحبت را با شما باز کنند و پذیرندۀ صحبت‌های شما باشند. در نتیجه مردم می‌خواهند بیشتر به وسیلۀ شما تحت تأثیر قرار بگیرند، از شما خرید کنند و وارد پیشه و ارتباطات شخصی شما شوند و با نگاه مثبتی درباره شما فکر می‌کنند. توانایی شما برای جذاب بودن، یعنی به طور صادقانه فردی دوست داشتنی و خوشایند بودن احتمالا درهای بیشتری را ‌نسبت به سایر ویژگی‌های رفتاری ارزشمند باز خواهد کرد. افراد بیشتری شما را دوست خواهند داشت و از شما به گرمی یاد می‌کنند؛ بیشتر مایلند شما را ببینند؛‌ به حرف‌های شما گوش کنند با شما باشند و شما را در جمع‌های خود دعوت کنند. به وسیلۀ یادگیری حقیقت ساده جذابیت و تمرین روش‌هایی که در کتاب قدرت جذابیت به آن پرداخته شده است؛ می‌توانید اثرگذاری و لذت ارتباط متقابل با دیگران را به طور قابل توجه و شگفت‌آوری تقویت کنید. از خانواده‌تان شروع کنید و این روش را بر روی هر کسی که می‌بینید تمرین کنید و گسترش دهید.

برایان تریسی سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 459

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما