دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو


دانلود کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو

عنوان کتاب: هرگز تسلیم نشو

نویسنده: دونالد جی ترامپ

مترجم: هاما بوک

گوینده: ژوبین دارابیان، مرآت بهنام

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 4

حجم کل فایل ها: 317 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 6 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

دونالد ترامپ در کتاب صوتی هرگز تسلیم نشو، به فنونی اشاره می‌کند که برای به راه انداختن تجارتی پرسود می‌تواند سودمند باشد. او افکار و راهکارهایی که باعث شده، بزرگ‌ترین چالش‌های خود را به موفقیت تبدیل کند با مردم در میان گذاشته است. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، پیش از ورود به گستره‌ی سیاست کتاب‌های پرفروش بسیاری نوشته است. در سایت شخصی این کلان میلیاردر که بیشتر ثروت خود را از راه سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های ساختمان‌‌سازی به ‌دست آورده، بیش از ۱۶ عنوان به نام او ثبت شده است.

این کتاب‌ها اغلب به عنوان راهنما‌یی برای پولدار شدن یا پول به ‌جیب‌زدن و انتخاب شیوه‌ی "درست" برای برنده‌شدن در نبرد با زندگی نوشته شده و با نام‌هایی مانند "چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید؟"، "چگونه در زندگی برنده شوید؟" و "مثل یک قهرمان فکر کن" به بازار کتاب جهانی، از جمله به بازار کتاب ایران راه یافته‌اند. کتاب‌های "دو مرد با یک پیام: چرا می‌خواهیم شما ثروتمند باشید؟" یا "پدر پولدار، پدر بی‌پول" که ترامپ با همکاری رابرت کیوساکی نگاشت، از کتاب‌هایی است که در تهران در چندین بنگاه انتشاراتی بارها تجدید چاپ شده‌ است.

یکی از بهترین و پر تیراژ‌ترین کتاب‌های دونالد ترامپ کتاب هرگز تسلیم نشو است که در آن از تبدیل چالش‌های زندگی به موفقیت صحبت کرده است. در قسمتی از کتاب ترامپ درباره این موضوع سخن می‌گوید که چگونه بعد از اینکه در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساندم دچار ورشکستگی با مبلغ 1 میلیون دلار آمریکا شده و چگونه با تدبیر از این حالت خود را رهانده و دوباره پله‌های ترقی را تا رسیدن به اوج پیموده است.

یکی از جملات مهم ترامپ در این کتاب صوتی درباره عادت‌های سازنده اشخاص بیلیونر این است: «خود را همچون ارتشی یک نفره در نظر بگیرید؛ شما هم فرمانده‌‌اید و هم سرباز. باید به تنهایی برنامه‌ریزی و به تنهایی اجرا کنید.»

او می گوید:

وقتی کل دنیا به شما بگوید که همه چیز تمام شده، چه کار می‌کنید؟ و من در اوایل دهه 1990 با چنین موقعیتی مواجه شدم؛ وقتی که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگ‌ترین بازگشت مالی در تاریخ نام خود را به ثبت رساندم. من به کسی پیشنهاد نمی‌دهم که همین هدف را در سر بپروراند، اما وقتی در موقعیتی مشابه قرار گرفتید، این موضوع چشم‌انداز خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهد که ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1586

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما