دانلود کتاب صوتی مدیریت


دانلود کتاب صوتی مدیریت

عنوان کتاب: مدیریت

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهدی قراچه داغی

گوینده: سبحان اکرامی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 4

حجم کل فایل ها: 23 مگابایت

مدت زمان پخش: 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت، دستاوردهای شگفت‌انگیزی که از طریق مدیریت به دست می‌آید را به شما آموزش می‌دهد، چرا که مدیریت و رهبری به عنوان مهم‌ترین دارایی شرکت‌هاست.

کتاب صوتی مدیریت به مدیران فرصت می‌دهد که تجربیاتشان را بررسی کنند و با یادگیری مهارت‌های جدید، در مشاغل فعلی یا آتی خود پیشرفت کنند.

هرگز به اندازه‌ی امروز، در جامعه‌ی ما نیاز به مدیریت وجود نداشته است. امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در خانه‌هایمان، در سازمان‌های تجاری‌مان و در انجمن‌های خصوصی و عمومی، در دولت‌مان نیاز به مدیریت وجود دارد. و مخصوصا نیاز داریم مدیریت ما را به سمت آینده پیش ببرد. ما به افرادی نیاز داریم که بصیرت و شجاعت دارند، افرادی که حاضر هستند کارهای جدید را امتحان کنند و کارهایی بکنند که تا به حال کسی نکرده است.

در این کتاب صوتی به موضوعات بسیاری چون سوالات کلیدی یک مدیر، فعالیت‌های حیاتی یک مدیر، چند برابر کردن بهره‌وری، طوفان ذهنی برای یافتن راه‌حل، استخدام افراد مناسب و اخراج افراد بی‌کفایت و ده‌ها نکته کاربردی دیگر پرداخته می‌شود.

پر اضطراب‌ترین کار مدیر، اخراج کارمند است. مدیری که شخص بی‌کفایتی را استخدام می‌کند،‌ خودش هم بی‌کفایت است. مدیری که شخص بی‌کفایتی را در جایگاهش حفظ می‌کند، حتی بی‌کفایت‌تر است. البته همه می‌فهمند چه کسی شایسته و چه کسی ناشایست است. خیلی سریع هم می‌فهمند. در هر اداره‌ای، همه کارمندان میزان شایستگی هر فرد دیگر را می‌دانند. هیچ جایی برای فرار کردن و پنهان شدن وجود ندارد.

ظالمانه‌ترین کاری که می‌توانید در حق کسی انجام دهید این است که وقتی دریافتید به درد کارتان نمی‌خورد، او را در آن شغل نگه دارید. مهربانانه‌ترین کار در حق کارمندان نامناسب این است که آن‌ها را رها کنید. بگذارید بروند تا شغلی را بیابند که در آن آینده و امکانات بهتری خواهند داشت.

چرا بسیاری از مدیران از کار دشوار اخراج افراد نامناسب اجتناب کرده و کسب‌وکار و همینطور آرامش ذهنی خود را قربانی می‌کنند؟‌ پاسخ این سوال در اغلب موارد خود فریبی است. مدیر فکر می‌کند با نگه‌ داشتن فرد بی‌کفایت به او لطف می‌کند. حتی گاهی فکر می‌کند که فرد ناشایست به ناگهان تغییر خواهد کرد و دگرگون شده و به کارمندی شایسته تبدیل خواهد شد. این سخن حکیمانه را به یاد داشته باشید که «بهترین زمان اخراج فرد، نخستین باری است که این فکر به ذهنتان خطور می‌کند.»

برایان تریسی سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. وی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال 1984 در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او هم‌چنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. کتاب‌ها و سمینارهای او به بیش از 28 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان جهان است. در حال حاضر ارزش شرکت او 256 میلیون دلار است و او مشاور مقام‌های دولتی در آمریکا و کاناداست...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 484

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما