دانلود کتاب صوتی هنر بیان


دانلود کتاب صوتی هنر بیان

عنوان کتاب: هنر بیان

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: امیر احسان رضایی

گوینده: مجتبی ام کی وای

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 8

حجم کل فایل ها: 86 مگابایت

مدت زمان پخش: 5 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

برایان تریسی در کتاب هنر بیان (حرف بزن تا برنده شوی)، قدم به قدم همراه شما خواهد بود و به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید در خود شهامت، اعتماد و مهارت ایجاد کنید تا بتوانید در هر موقعیتی سخنران پیروز میدان شوید.

اگر سخنرانی مبتدی هستید، کتاب هنر بیان (حرف بزن تا برنده شوی) به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید روند صحبت کردن خود را با مهارت‌، ‌اطمینان‌ و شفافیت سرعت بخشید. اگر هم سخنران با تجربه‌ای هستید،‌ این کتاب برخی از تکنیک‌ها، روش‌ها و شگرد‌های سخنوران برجسته را در زمینه تجارت، سیاست و زندگی شخصی به شما خواهد آموخت.

توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب می‌شود. خوب سخن گفتن می‌تواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که می‌توانند شما را یاری رسانده و درها را به‌ رویتان بگشایند جلب نماید. همچنین توانایی خوب سخن گفتن، مردم را متقاعد می‌سازد که شما روی ‌هم رفته از سایر افرادی که قادر نیستند به اندازه شما خوب سخن بگویند‌، با استعدادتر و باهوش‌تر هستید.

تبدیل شدن به سخنران عالی در حضور جمع شما را در تمام مراحل حیات شغلی‌تان یاری خواهد کرد. اما دلیل بسیار مهم دیگری برای آموزشِ خوب سخن گفتن در حضور مخاطبان وجود دارد. روان‌شناسان معتقدند میزان اعتماد به نفس ما، یا «میزان علاقه ما به خود» به میزان زیادی تعیین‌ کننده‌ی کیفیت زندگی درونی و بیرونی ما است.

هر چقدر که بهتر و مجاب کننده‌تر سخن بگویید، علاقه بیشتری به خود خواهید داشت. هر چقدر که علاقه بیشتری به خود داشته باشید، خوش‌بین‌تر و مطمئن‌تر خواهید بود. هر چقدر خود را بیشتر دوست داشته باشید، در روابط‌تان با دیگران سازنده‌تر و خوشایندتر عمل خواهید کرد و سالم‌تر و شاداب‌تر رفتار خواهید نمود...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 512

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما