دانلود کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟


دانلود کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

عنوان کتاب: چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟

نویسنده: اسپنسر جانسون

مترجم: فاطمه سلیمانی

گوینده: فرزانه فائزی، علی بهرامی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 7

حجم کل فایل ها: 94 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت و 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

اسپنسر جانسون درکتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ روش‌های شگفت‌انگیزی را برای مقابله با تغییرات زندگی و کار بیان می‌کند. کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا برداشت؟ داستانی است درباره‌ی دگرگونی‌هایی که در جاده پرفراز و نشیب زندگی روی می‌دهد. آنجا که چهار شخصیت شگفت داستان در جستجوی تکه‌ای پنیر می‌کوشند. پنیر نماینده آن چیزی است که ما در زندگی خواهانش هستیم. چه آن شغل باشد یا دوستی و یا ثروت، آزادی، سلامتی، آرامش و یا ورزش همانند بازی گلف هر کدام ما از پنیر برداشت ویژه‌ای دارد اما همه‌مان در تکاپویش هستیم. چه می‌پنداریم موجب خشنودی و شادی‌مان می‌شود. اگر آن را به دست آوریم به آن وابسته شده و دوستش خواهیم داشت و اگر فراچنگ‌مان نیاید یا از دستش بدهیم، به سختی آسیب خواهد دید. پیچ راه نماینده مکانی است که درون آن در جستجوی پنیرمان هستیم و می‌تواند اداره یا سازمانی باشد که در آن کار می‌کنیم و یا اجتماعی که در آن زندگی می‌کنیم. در این داستان، چهار موجود خیالی به تصویر کشیده شده‌اند. دو آدم کوچولو با نام‌های هِم و هاو و دو موش با نام‌های اسنیف و اسکاری که هر یک ابعاد پیچیده و ساده ما را فارغ از سن، جنسیت، نژاد و ملیت نشان می‌دهند. گاهی ما ممکن است مانند اسنیف عمل کنیم، او خیلی سریع تغییر می‌کند، یا مانند اسکاری باشیم که خیلی زود وارد عمل می‌شود. شاید مثل هم باشیم که تغییرات را انکار می‌کند و زمانی که احساس کند تغییرات منجر به اتفاق بدی می‌شوند، در برابر آن مقاومت دارد یا مانند هاو که وقتی فکر می‌کند تغییرات منجر به نتیجه خوبی می‌شوند سریع خود را با آن سازگار می‌کند. شنیدن کتاب صوتی چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟ وقت زیادی نمی‌خواهد، ولی تاثیرش بسیار عمیق است. همان‌طور که داستان را می‌شنوید، متوجه وجود سه بخش در داستان می‌شوید. بخش اول یک گردهمایی است. چند همکلاسی قدیمی دور هم جمع شده‌اند و در مورد اتفاقاتی که در زندگی‌شان می‌افتد صحبت می‌کنند. بخش دوم خود داستان «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟» است. که در واقع بخش اصلی کتاب است. بخش سوم، قسمت بحث و گفتگو در مورد داستان است در این قسمت عده‌ای در مورد داستان بحث می‌کنند و از آموخته‌های خود از این داستان سخن می‌گویند. و اینکه چگونه می‌خواهند به طور کاربردی از آن در زندگی و حرفۀ خود بهره گیرند. بعضی از خوانندگان این کتاب، فقط قسمت داستان را می‌خوانند و نتیجه را خودشان بررسی می‌کنند و دیگر به بخش بحث و گفتگو (بخش سوم) توجهی نمی‌کنند. عده‌ای دیگر از کلّ کتاب استفاده می‌کنند تا بتوانند از داستان به طور کاربردی‌تری در مسائل زندگی‌شان استفاده کنند.

دکتر اسپنسر جانسون یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین نویسنده‌های جهان در حوزه‌ی روانشناسی می‌باشد. میلیون‌ها نفر از خوانندگان کتاب‌های او توانسته‌اند به سادگی با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت و کامیابی دست پیدا کنند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 339

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما