دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند


دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

عنوان کتاب: رازهایی درباره زندگی که هر فردی باید بداند

نویسنده: اسکات فیتز جرالد

مترجم: شهرزاد حکیم مختار

گوینده: بهاره سرافرازی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 18

حجم کل فایل ها: 303 مگابایت

مدت زمان پخش: 11 ساعت و 15 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

رازهایی درباره‌ی زندگی که هر فردی باید بداند، کتابی که در آن باربارا دی انجلیس پرده از ده راز عمیق و مهم زندگانی برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و نیز رضایت احساسی و عاطفی را به‌خوبی نشان داده است.

تصور کنید زندگی‌تان چنان بود که هر صبح که از خواب بیدار می‌شدید بسیار خوشحال و هیجان زده بودید و می‌توانستید مطمئن باشید که شب، موقعی که به رختخواب می‌روید می‌توانید با قاطعیت تمام بگویید «امروز روزی فوق‌العاده بود»... تصور کنید با دانستن اینکه تمام سختی‌هایی که در روابط یا کار یا خانواده‌تان با آن‌ها روبرو هستید مسائلی حل‌شدنی هستند، چقدر احساس تمرکز و آرامش و رهایی می‌کردید... تصور کنید چه می‌شد اگر می‌دانستید که چگونه می‌توانید هر لحظۀ زندگی‌تان را با خوشحالی و خوشبختی و رضایت و آرامش درونی همراه سازید...

تجاربی که در بالا توصیف کردم، صرفاً رویاهایی دست نیافتنی و احمقانه نیستند. تمامی این رویاها تحقق‌پذیر هستند؛ به طوری که می‌توان کاری کرد به بخشی از واقعیت‌های روزمره زندگی شما تبدیل شوند. توصیف‌های فوق تصویرهایی را نشان می‌دهند که شاید برای خیلی‌ها فقط رؤیا بوده است و تصور می‌کنید که هرگز ممکن نیست جامۀ عمل بپوشند. اما این واقعیت ندارد. این کتاب دربارۀ آن چیزی است که همۀ ما در زندگی آن را جستجو می‌کنیم. آزادی واقعی و درونی. آن نوع از آزادی و سبکبالی که قدیسان و عارفان همواره در طول تاریخ راجع به آن نوشته‌اند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 453

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما