دانلود کتاب صوتی اتهادیه ابلهان


دانلود کتاب صوتی اتهادیه ابلهان

عنوان کتاب: اتهادیه ابلهان

نویسنده: جان کندی تول

مترجم: پیمان خاکسار

گوینده: زهرا محمدی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 31

حجم کل فایل ها: 201 مگابایت

مدت زمان پخش: 14 ساعت و 38 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب اتحادیه ابلهان یکی از مشهور‌ترین و پرفروش‌ترین کتابهای داستانی در آمریکاست. جان کندی تول در این کتاب به نقد مخاطرات اجتماعی و رفتارهای فردی میپردازد. رمان اتحادیه ابلهان در سال 1980 میلادی و 11 سال پس از خودکشی نویسنده منتشر شد و توانست جایزه ادبی پولیتزر را در نبود نویسنده‌اش از آن خود کند. رمانی که به سرعت مورد توجه مخاطبان و تحسین منتقدان قرار گرفت. اتحادیه ابلهان تنها کتابی است که بعد از مرگ نویسنده‌اش برنده این جایزه شد. اتحادیه ابلهان در حقیقت ناشرانی بودند که با نپذیرفتن کتاب، دنیا را از آثاربعدی، یکی از با استعداد‌ترین نویسندگان ادبیات محروم کردند.

«اتحادیه ابلهان» داستان زندگی پسری به نام «ایگنیشس» است. او فوق لیسانس فلسفه قرون وسطی دارد و با حدود چهل سال سن، به دلیل روحیه آرمانگرایانه‌اش نه ازدواج کرده و نه جایی مشغول به کار است. ایگنیشس، با مادر پیرش زندگی می‌کند. هر دو آن‌ها روحیه‌ای بسیار عجیب دارند، که کشف همین روحیه منحصربه‌فرد خواننده را به دنبال داستان می‌کشاند. در نهایت به اصرار مادرش در یک کارخانه مشغول کار اداری می‌شود. خردمندی متفاوت او باعث می‌شود نتواند خودش را با واقعیت‌های جامعه تطبیق دهد و همین موضوع دردسرهای زیادی را برای ایگنیشس و دیگران ایجاد می‌کند. دردسرهایی که گاه ما را می‌خندانند و گاه باعث می‌شوند از دستش عصبانی شویم...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 680

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما