دانلود کتاب صوتی جادوی باور داشتن


دانلود کتاب صوتی جادوی باور داشتن

عنوان کتاب: جادوی باور داشتن

نویسنده: کلود مایرون بریستول

گوینده: انی کاظمی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 20

حجم کل فایل ها: 259 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 56 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

اگر انسان باهوش و روراستی هستید و به دنبال افزایش درآمد، ساخت کسب و کار موفق، خرید چند منزل و کلا ثروتمند شدن هستید کتاب درستی برای شنیدن انتخاب کرده‌اید! علم باور هیچ محدودیتی ندارد و برای رسیدن به هر هدفی قابل استفاده ا‌ست. باور، باعث خواهد شد به اهداف خود برسید. باور کمک می‌کند تا مردم با درمان‌های ذهنی شفا پیدا کنند یا به موفقیت زیاد یا نتایج خارق‌العاده دست پیدا کنند. جادوی باورداشتن کتابی انگیزشی نوشته کلود مایرون بریستول است. مردی که نگاهی فرا زمانی داشت و هرگز نوشته‌هایش بوی کهنگی نمی‌گیرد و حتی امروز هم که به این نوشته ها نگاه می‌کنیم به سادگی هماهنگی آن را با نیازهای سده بیست و یک میلادی درک می‌کنیم. این کتاب بیش از شصت و هشت سال پیش نوشته شده است و این نشان‌دهنده دید عمیق و ژرف نویسنده و آگاهی از آنچه در همه دوره‌ها باید برای رشد و کامیابی به آن توجه کرد، می‌باشد. زیرا از نظر بریستول قانون‌های موفقیت در یک چهارچوب یکسان قرار دارد و تفاوتی نمی‌کند در چه دوره زمانی قرار داشته باشیم. در کتاب جادوی باور داشتن شما با مفهوم‌های گسترده‌ای آشنا می‌شوید که نگرش شما را نسبت به کارهایی که برای رسیدن به موفقیت لازم است و در پی آن کسب ثروت و دارایی، دگرگون می‌کند. بریستول ذهن شما را به چالش می‌کشد و تمرین‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد که با انجام آن‌ها می‌توانید دست به سنجش توانایی ذهنی خود بزنید و بفهمید که تا چه اندازه می‌توانید شرایط را آن گونه که می‌خواهید تغییر دهید. پس از مدتی با دیدن افرادی که به روش پیشرفت بریستول توانسته بودند در مدتی کوتاه به ثروتی افزون دست یابند و از یک فرد با دارایی‌های اندک به کسی با داشته‌های فراوان که در جایگاه ثروتمندان قرار گرفته است تبدیل شوند همگان متوجه شدند شیوه آموزشی بریستول بسیار کارآمد است و این بستگی به مردم دارد که چگونه با آن برخورد کنند و از توان درونی خود بهره گیرند. بریستول به شما می‌گوید که چگونه از آدمی سرخورده که فکر می‌کند هیچ چیزی برای کامیابی و موفقیت در اختیار ندارد به کسی تبدیل شوید که از دشواری‌های پیش روی خودش سکویی برای رسیدن به موفقیت می‌سازد.

امروزه بسیاری از مردم در کشور ما با دیدن و خواندن سرگذشت افراد ثروتمند و توانمند و مشهور به این می‌اندیشند که آن‌ها چگونه توانسته‌اند از پله‌های پیشرفت بالا بروند و آیا شدنی است که او هم بتواند به فردی ثروتمند تبدیل شود. بریستول در جادوی باور داشتن کلید این گنج بزرگ را به شما می‌دهد. گنجی به نام فکر و باور که با شنیدن این کتاب می‌آموزید علم باور چگونه کار می‌کند و موتور شتاب دهنده آن به چه صورت توان بیشتری پیدا می‌کند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2641

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما