دانلود کتاب صوتی بابا گوریو (نسخه کامل)


دانلود کتاب صوتی بابا گوریو (نسخه کامل)

عنوان کتاب: بابا گوریو (نسخه کامل)

نویسنده: انوره دوبالزاک

مترجم: مهدی سهابی

گوینده: مرآت بهنام

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 24

حجم کل فایل ها: 359 مگابایت

مدت زمان پخش: 21 ساعت و 12 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دوبالزاک شاهکاری کلاسیک و جزء صد کتاب برتر جهان، درباره‌ی عشق پدری به فرزندانش است که از عالی‌ترین عشق‌ها به شمار می‌آید.

این کتاب صوتی که نسخه کامل رمان بابا گوریو است در مورد پیرمردی به نام گوریو است که دو دخترش را از هر چیزی در این دنیا بیشتر دوست دارد و به معنای واقعی کلمه حاضر است برای آن‌ها بمیرد. گوریو یک پیرمرد باعزت و احترام است که همه ثروت خود را برای خوشبختی دخترانش خرج کرده و حالا خود در پانسیون خانم ووکر زندگی ساده‌ای دارد. در این پانسیون گوریو را بابا گوریو صدا می‌زنند.

بابا گوریو به خاطر علاقه بیش از حد خود به دخترانش، همه‌جور رنجی را تحمل می‌کند. از رنج تحقیر شدن توسط دامادهایش گرفته تا رنج گرسنگی و حتی نادیده گرفته شدن توسط دختران خودش. او فقط می‌خواهد دخترانش در زندگی کمبودی نداشته باشند. یکی دیگر از ماجراهای اصلی رمان بابا گوریو در مورد اوژن راستینیاک است. دانشجویی جوان که از روستایی به پاریس آمده است و می‌خواهد طعم موفقیت و ثروت و همچنین لذت زندگی اشرافی به سبک پاریسی‌ها را بچشد. راستینیاک هم در پانسیون ووکر اقامت دارد و در ادامه داستان همدم بابا گوریو می‌شود.

داستان بابا گوریو که فیلیپ برتو آن را شاهکار نبوغ انسانی می‌خواند، چون ستاره‌ای تابناک در میان سایر آثار اونوره دو بالزاک، نویسنده نامی فرانسه می‌درخشد و بی‌شک از شاهکارهای ادبیات جهانی به شمار می‌رود.

داستان بابا گوریو جزئی از مجموعه کمدی انسانی بالزاک است که در مدت چهل روز نوشته شد و برای نخستین بار در مجله‌ی پاریس منتشر گردید و به صورت کتاب منتشر گردید. مقصود نهایی کتاب نشان دادن اجتماع خوش‌ظاهر و بد باطن آن زمان پاریس است. در داستان بابا گوریو احساساتی که از مشاهده‌ی مفاسد اجتماعی عالیه شهر پاریس به راستینیاک دست می‌‌دهد همان احساساتی است که در جوانب به خود بالزاک هنگامی که به پاریس آمد، دست داده بود. همان عشق به زندگی پاریس و همان انزجار از اوضاع اجتماعی این شهر همان‌طور که خود بالزاک احساس می‌کرده است در فکر و روح اوژن راستینیاک جلوه می‌کند. اساس داستان مانند اغلب داستان‌های بالزاک، بر فقر و مسکنت نهاده شده و این هم یکی از خصایص بالزاک است، چه خود بالزاک مدام با بی‌نوایی و تنگدستی دست به گریبان بوده است. امتیاز داستان بابا گوریو بر سایر کتاب‌های مجموعه‌ی کمدی انسانی آن است که در میان تمام رمان‌های بالزاک آن را باید نمونه‌ی کامل رمان دانست. کلود فارر عضو فرهنگستان فرانسه این کتاب را نه فقط بزرگترین رمان زبان فرانسه می‌داند بلکه آن را بزرگترین رمان دنیا به شمار می‌آورد.

کلود فارر اهمیتی به انشاء بالزاک نمی‌دهد بلکه بیش‌تر به تأثیر کلام و تجسم صحنه‌های داستان توجه دارد. در کتاب بابا گوریو به خصوص فکر و موضوع به قدری عالی است که در تمام طول داستان با یکدیگر هماهنگی کامل دارد. اشخاص داستان چنان طبیعی و زنده و با روحند که گویی در برابر شخص مخاطب قرار گرفته‌اند. نکته‌ی دقیق و قابل ملاحظه این‌جاست که از همان وهله‌ی اول، بالزاک ما را به عالمی دیگر می‌برد و انسانیت را در مدارج عالیه نشان می‌دهد.توصیفات دقیق و گیرا از فضای حوادث و تحلیل نازک‌بینانه روحیات شخصیت‌های داستان بالزاک را به یکی از شناخته‌شده ترین و تأثیرگذارترین رمان‌نویسان قرون اخیر تبدیل کرده است...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com

 


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 580

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما