دانلود کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی


دانلود کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی

عنوان کتاب: به سوی فانوس دریایی

نویسنده: ویرجینیا وولف

مترجم: صالح حسینی

گوینده: لیدا عبداللهی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 25

حجم کل فایل ها: 162 مگابایت

مدت زمان پخش: 13 ساعت و 8 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

هر نوشته‌ای حاصل تجربیات زیسته نویسنده‌اش است، اما در آثار برخی نویسندگان به‌وضوح می‌توان ردپای دوران کودکی و حتی زندگی خانوادگی و شخصی آن‌ها را دید. ویرجینیا وولف یکی از همین نویسندگان پیشگام و مدرن است که در کتاب صوتی «به سوی فانوس دریایی» ردپای تجربه‌های زندگی او به‌خوبی دیده می‌شود.

کتاب صوتی «به سوی فانوس دریایی»، به‌عنوان معروف‌ترین اثر ویرجینیا وولف، رمانی است که تاریخچة زندگی خود نویسنده محسوب می‌شود. نویسنده کتاب خودش در نامه‌ها و خاطراتش به این موضوع اشاره کرده است.

تکنیک روایت رمان به سوی فانوس دریایی جریان سیال ذهن است و رمان در قالب سمبلیسم نوشته شده است. ویرجینیا وولف در نوشتن این رمان تمام توجهش را بر توصیف فضا و احساسات شخصیت‌ها متمرکز کرده است. نثر شاعرانه نیز که خصیصه بیشتر آثار وولف است، در این رمان نیز، به‌خوبی مشهود است.

کتاب صوتی به سوی فانوس دریایی، به سه بخش با عنوان‌های «پنجره»، «زمان می‌گذرد» و «فانوس دریایی» تقسیم شده است. در این رمان، زندگی، مرگ و خانم رمزی مسائل اصلی‌اند. بخش اول، که بیشترین حجم کتاب را هم در برمی‌گیرد، پنجره نام دارد. در این بخش، داستان یک روز خانواده رمزی همراه با مهمانان آنان، از زبان خودشان روایت می‌شود. این روایت راویان مختلفی دارد و زندگی هر کدام از شخصیت‌های داستان با تفصیل از زبان خودشان بیان می‌شود.

قسمت دوم، به سرنوشت قهرمانان داستان در ده سال آینده اختصاص دارد. خانم رمزی می‌میرد، خانواده رمزی از هم می‌پاشد و... . در بخش پایانی داستان با عنوان فانوس دریایی، خانواده در غیاب خانم رمزی دوباره به خانه قدیمی برمی‌گردند، آقای رمزی و پسرهایش به فانوس دریایی می‌روند، لی لی بریسکو نقاشی‌اش را به پایان می‌رساند و کارمایکل در زمینه شعر به شهرت می‌رسد. در واقع تک‌تک آن‌ها مسیر خود را پیدا می‌کنند و به شناخت می‌رسند. در واقع خانم رمزی که حالا دیگر بین‌شان حضور ندارد، به آرزوی خود که -شناخت آن‌ها از زندگی است- می‌رسد.

رمان «به‌سوی فانوس دریایی» مظهر یک رمان مدرن و در سبک مدرنیسم است و دغدغه‌های درونی شخصیت‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد. نخستین واژه این رمان «بله» است و آخرین جمله‌اش «من هم تصویر خیالی‌ام را دیدم» که نشان از رویکردی مثبت و پایانی خوش است. از طرفی نثر شاعرانه ویرجینیا وولف و نگاه زنانه او به اتفاقات جالب‌توجه و بحث‌برانگیز است. از این رو، شنیدن این کتاب صوتی را به مخاطبان آثار مدرن با روایت جریان سیال ذهن پیشنهاد می‌کنیم.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 22,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 562

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما