دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند


دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند

عنوان کتاب: رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند

نویسنده: باربارا دی آنجلس

مترجم: شهرزاد حكيم‌مختار

گوینده: گروه گویندگان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 387 مگابایت

مدت زمان پخش: 10 ساعت و 17 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

از زبان نویسنده: زندگی‌ای را برای خود تصور کنید که در آن هر روز با هیجان نسبت به آنچه در پیش رو دارید بیدار می‌شوید و مطمئن هستید که شب موقع خواب به خود خواهید گفت: «روز فوق العاده‌ای بود!»... تصور کنید می‌دانید که بدون اهمیت به چالش‌هایی که با آن در روابط کار و خانواده روبه‌رو بوده‌اید، متمرکز، آرام و یک‌دست باقی خواهید ماند... تصور کنید منبع اطمینان و آگاهی‌ای درون خود دارید که می‌توانید روی آن به عنوان سرچشمه دائمی نیرو و الهام حساب کنید. تصور کنید چگونه بود اگر دقیقا می‌دانستید چه باید بکنید تا همه لحظه‌های زندگی‌تان را به شادی‌ای بزرگ، رضایتی بزرگ و آرامشی بزرگ تبدیل کنید. تجربه‌هایی که من در این کتاب شرح می‌دهم اصلاً رؤیاهای ناممکنی نیست. آنها عملی هستند، حقیقت‌هایی هستند کاملاً دست‌یافتنی. و تصویرهایی از زندگی را بر پرده می‌آورند که شاید فقط رؤیایی بوده که شما اطمینان داشتید هرگز واقعی نخواهد شد. امّا خواهد شد. من این کتاب را نوشته‌ام تا به شما کمک کند آن نوع زندگی را برای خود به وجود آورید، زندگی‌ای که احساس می‌شود موفق است، معنادار است، و از همه مهمتر، زندگی‌ای که در آن شما به عنوان فردی قوی و خرسند که همیشه می‌خواسته‌اید باشید، زندگی می‌کنید و عشق می‌ورزید. این کتاب درباره چیزی است که هر یک از ما در قلب خود جستجو می‌کند - آزادی حقیقی، آزادی درونی، آن گونه آزادی که قدیس‌ها و عارفان قرن‌ها درباره‌اش نوشته‌اند نه آن گونه آزادی که به واسطه آن بیشتر از چیزی که سرانجام و به هر روی از دست خواهید داد به دست آورید، یا بیشتر از چیزی که سرانجام و به هر روی دگرگون خواهد شد تجربه کنید، یا بیشتر از چیزی که سرانجام اهمیتی هم نخواهد داشت انجام دهید بلکه آزادی‌ای که از آگاهی می‌آید. آگاهی از چگونه کشف کردن حالت شادی و خرسندی در خودتان و حفظ آن در مقابل همه فراز و فرودهای زندگی، آگاهی از اینکه چگونه مرکزی از اعتماد به نفس عاطفی و معنوی درون خود بنا کنید که به شما این امکان را می‌دهد که هر روز با شادی‌ای بزرگتر، نیرویی بیشتر و آرامشی بیشتر زندگی کنید. بیش از همه آن آزادی که از یافتن منبع ایمنی و شادی درون خودتان برمی آید، شادی ای که هیچ چیز و هیچ کس هرگز نتواند از شما بگیرد. تا جایی که به یاد دارم همیشه به دنبال این آزادی درونی بودم. همیشه در سفری آگاهانه و مسئولانه به سر می‌بردم که در آن سعی می‌کردم حقیقت زندگی و دنیا را کشف کنم تا به کمک آن به هستی خود معنا دهم و بیشترین بهره را از زمانی که روی زمین هستم ببرم. در هجده سالگی نخستین راهنمای معنوی خود را یافتم و از آن به بعد، موهبت درس گرفتن از بسیاری استادان بزرگ و مورد احترام را داشته‌ام تا خود را در دانش و تمرین‌های کهن‌ترین آداب معنوی غرق کنم.

کتاب «رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند» از زبان نویسنده: این کتاب دارای مهم‌ترین درس‌های زندگی است که من در طول سی سال سفرهای عمیقا دگرگون کننده احساسی و معنوی آموخته‌ام و اگرچه اطلاعات این کتاب با شکیبایی و پیگیری در طول سال‌ها در درون من رشد کرده، ده سال پیش یا پنج سال پیش، حتی دو سال پیش نمی‌توانستم آن را بنویسم. مثل سوپی که می‌دانید باید باز هم بیشتر بجوشد، این کتاب نیاز به بیست و چهار ماه گذشته زندگی من داشت تا آخرین طعم لازم به آن افزوده شود. اکنون آماده است، و این موهبت و شادی بزرگی برای من است که می‌توانم آن را به شما تقدیم کنم. همه ما آگاهانه یا ناآگاهانه زندگی خود را صرف احساس رضایت پایدار می‌کنیم. هر روز صدها تصمیم می‌گیریم، از چیزی که برای صبحانه باید بخوریم گرفته تا سی‌دی‌ای که در اتومبیل به آن گوش کنیم تا کار سخت روی یک پروژه، تا کسی که عاشقش می‌شویم، بسته به آنچه فکر می‌کنیم ما را خوشحال‌تر خواهد کرد، آنچه برای ما احساس ایمنی بیشتری به بار خواهد آورد، آنچه که چیزهای بیشتری را که فکر می‌کنیم برای احساس موفقیت و کامل بودن نیاز داریم برای ما فراهم می‌کند.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ واقعی 19,500 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,525 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 441

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما