دانلود کتاب صوتی 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی


دانلود کتاب صوتی 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی

عنوان کتاب: 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی

نویسنده: شهلا سیدزاده مطلق

گوینده: راضیه هاشمی، حامد اعتمادی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 35

حجم کل فایل ها: 110 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 10 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

روش‌های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد اما اگر شما هم می‌خواهید در کنار کلاس زبان خود یا در خانه به طور خودآموز این زبان شیرین و کاربردی را یاد بگیرید، کتاب 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی می‌تواند راهنمایی مناسب برای شما باشد. کتاب صوتی 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی مجموعه‌ای از رایج‌ترین و مهم‌ترین عبارات و لغات زبان انگلیسی است که می‌تواند روند یادگیری‌تان را سرعت ببخشد. این کتاب مجموعه‌ای از ضروری‌ترین و پرکاربردترین عبارات انگلیسی است که به بهبود مهارت گفتاری و شنیداری‌تان کمک می‌کند و می‌توانید در ارتباطات روزمره با دیگران به راحتی صحبت کنید.

کتاب 504 واژه و اصطلاح روزمره انگلیسی از 23 درس تشکیل شده که هرکدام موضوعات مختلفی دارند و هر بخش لغات جدید، تلفظ و ترجمه آن‌ها و مثال‌هایی مناسب و مرتبط را دربرمی‌گیرد. همچنین نسخه متنی این کتاب در سایت کتابراه موجود است.

اگر مدت‌هاست که به فکر یادگیری زبان هستید اما به هر دلیلی آن را به تعویق انداخته‌اید یا اگر دوست دارید که کلیدی‌ترین عبارات انگلیسی‌ زبانان را یاد بگیرید تا بتوانید مکالمه‌ای روان‌تر داشته باشید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود و نسخه صوتی کتاب کمک بزرگی است برای صرفه جویی در زمان و نیز برای تلفظ راحت تر کلمات.

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 570

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما