دانلود کتاب صوتی به سوی کامیابی


دانلود کتاب صوتی به سوی کامیابی

عنوان کتاب: به سوی کامیابی

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: مهدی کوچک زاده کرمانی

گوینده: بیتا نکته دان

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 33

حجم کل فایل ها: 117 مگابایت

مدت زمان پخش: 18 ساعت

زبان: فارسی

توضیحات:

آنتونی رابینز، روان شناس امریکایی در سال 1986متولد شده است. او در حالی که 25 سال بیشتر نداشت، حاصل اندیشه ها و تجربه های عملی خود را در کتاب به سوی کامیابی یا کتاب نیروی بیگران به رشته تحریر کشید. در کتاب صوتی بسوی کامیابی ، رازهای موفقیت را آشکار ساخت. آنتونی رابینز توانست عنوان پرفروش ترین کتاب سال 1987 امریکا را به خود اختصاص دهد. این کتاب توانست در زمانی اندک در سراسر دنیا خواهان زیادی پیدا کند و به زبان های مختلف دنیا ترجمه شود و بارها تجدید چاپ شود.

چکیده کتاب به‌سوی کامیابی در یک دقیقه

1- هرچه بیشتر تصمیم بگیرید، قدرت تصمیم‌گیری شما بیشتر می‌شود.
2- نکته آن است که خود را در حضور جمع، به تصمیم‌های خود متعهد کنیم به‌طوری که نتوانیم از تصمیم خود برگردیم.
3- پشتکار، ارزشمندترین عامل شکل دهنده کیفیت زندگی است و حتی از استعداد نیز مهم‌تر است.
4- مقصود واقعی از داشتن هدف این است که ضمن تعقیب هدف، شخصیت شما به‌عنوان یک فرد انسانی نیز ساخته شود. پاداش واقعی شما شخصیتی است که به‌عنوان یک انسان، پیدا می‌کنید.
5- آنچه را که واقعاً می‌خواهید روشن سازید.
6- آدمی برای خوشبخت بودن، باید احساس کند که دائماً در حال رشد است و برای موفق شدن در دنیای تجارت، شرکت‌ها باید به‌طور مداوم پیشرفت کنند.
7- تعلل و عقب انداختن کارها، یکی از شایع‌ترین راه‌های فرار از رنج است؛ اما اگر کاری را به تأخیر بیندازید معمولاً نتیجه‌اش این است که بعداً به رنج و دردسر بزرگ‌تری دچار می‌شوید.
8- به‌جای اینکه احساس کنید در دام افتاده‌اید، سعی کنید از نیروی رنج به‌سوی خود استفاده کنید. ببینید درگذشته و حال چه کشیده‌اید، رنج را با شدت احساس کنید که شما را وادار به عمل سازد.
9- رمز رسیدن به هدف‌ها، شرطی کردن ذهن است. دست‌کم روزی دو بار، هدف‌هایی را که نوشته‌اید بررسی کنید. آن‌ها را درجایی قرار دهید که هر روز چشمتان به آن‌ها بیفتد.
10- همین امروز، در مورد دو کار که به تأخیر انداخته‌اید تصمیم بگیرید: یک تصمیمی که گرفتن آن آسان و یک تصمیمی که کمی دشوارتر باشد. بلافاصله در جهت عملی کردن هر یک از آن‌ها قدمی بردارید و این کار را با قدم دیگری که فردا برمی‌دارید. با این عمل، عضلاتی تصمیم‌گیری شما نیرومند می شود و می‌تواند. به‌زودی تغییراتی بزرگ، در تمام جهت زندگی خود به‌ وجود آورید.
11- یک هدف را که مهیج‌تر باشد برگزینید. چیزی باشد که به خاطر آن، صبح‌ها زودتر از خواب برخیزید و شب‌ها دیرتر به بستر بروید.
12- برای عادت‌های قبلی، جانشینی پیدا کنید (مبارزه با عواطف و رفتارها کافی نیست باید آن‌ها را با عادات بهتری جایگزین کرد)
13- به خاطر داشته باشید که نه‌ تنها سؤالاتی که از خود می‌پرسید، بلکه حتی سؤالاتی هم که مطرح نمی‌کنید، در سرنوشتتان مؤثرند.
14- به خاطر اینکه به سطح تازه از موفقیت در هر یک جنبه‌های زندگی دست‌یابید، در جستجوی کسانی باشید که قبلاً به هدف‌های دلخواه شما رسیده‌اند. آنگاه سؤالاتی را که آنان می‌کنند، الگوبرداری کنید.
15- چیزهایی که آن‌ها را باعث رنج و یا مایه لذت می‌دانید، سرنوشت شما را شکل می‌دهند.
16- سعی کنید از هر روز خود به کامل‌ترین صورت، استفاده نمائید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1828

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما