دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن


دانلود کتاب صوتی ژرفای زن بودن

عنوان کتاب: ژرفای زن بودن

نویسنده: مورین مورداک

مترجم: سیمین موحد

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 17

حجم کل فایل ها: 106 مگابایت

مدت زمان پخش: 8 ساعت

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی «ژرفای زن بودن» با روایتی گرم، تاثیرگذار و دلنشین می‌شنویم. نویسنده‌ی این کتاب «مورین مورداک» به شکلی، سفر قهرمانی زن را ترسیم می‌کند که به زن احساس حرکت در مسیرتکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از روند مسیر را ارائه می‌دهد و تمام زنان در هر سن و سالی را برای به‌دست آوردن احساس رضایت در زندگی کمک می‌کند. آیا به عنوان یک خانم به عمق قدرت و نیروی درونی خود واقف هستید؟ آیا دختری دارید که آینده‌اش نگرانتان می‌کند؟ بانوی موفقی هستید که از درون احساس خوشحالی نمی‌کنید؟ و ... شنیدن این کتاب گویا به تمام تردید‌ها، سوالات و نگرانی‌های شما پاسخ می‌دهد. در پشت جلد این کتاب صوتی آمده است: «اگر شما در مسیر زندگی به سوالاتی شبیه این برخورد کرده‌اید که آیا من تا اینجای زندگی مسیرم را درست آمده‌ام؟ چرا با وجود کسب موفقیت‌های فراوان در زندگی حالم خوب نیست؟ علت احساس افسردگی و گمگشتگی‌ای که در زندگی با من همراه شده چیست؟، این مجموعه‌ی شنیداری پاسخی قاطع، صریح و یاری‌دهنده در این خصوص دارد. با این مجموعه شما می‌توانید ادامه زندگی را با احساس رضایت بیشتری دنبال کنید.» بارها و بارها از زنان موفق در بازار کار اعلام نارضایتی زیاد شنیده‌ایم. وقتی آن‌ها به ‌دنبال کسب موفقیت و تایید و تحسین دیگران رفتند، انتظار چنین عاقبتی را نداشتند. جالب آنکه وقتی چنین زنانی پس از دوره بازنشستگی به خانه برمی‌گردند کسی خوشحال و منتظر آنان نیست و اگر نیم‌ نگاهی هم به زندگی بیرونی‌شان بیاندازند، دیگر احساسی از تشویق مردان برای انجام کارهایشان به آن‌ها دست نمی‌دهد. در یک کلام، احساس می‌کنند زندگی‌ را باخته‌اند. این کتاب نقشه‌ای به زن می‌دهد که احساس حرکت در مسیر تکامل و در عین حال احساس خرسندی و رضایت از جلو رفتن در این مسیر را به او می‌دهد.

وظایف ما به ‌عنوان زن جنگیدن و رقابت با مردان نیست بلکه کار ما زندگی کردن به عنوان زن و لذت بردن از کل وجود در جهان است. زنان به دلیل باور حقارت بیشتر از مردان به تأیید نیاز دارند. زنان به هیچ عنوان نمی‌توانند مرد باشند و زنانی که تلاش می‌کنند به اندازه مردان باشند فقط به خود آسیب می‌زنند. سفر قهرمانی زن‌ها سفر ترسوها نیست بلکه برای حفر اعماق وجود، به شهامتی عظیم نیاز است. بعضی از زن‌ها به خودشان می‌بالند که می‌توانند مانند مردان فکر کنند، با آن‌ها به رقابت بپردازند و آن‌ها را شکست دهند. این زن‌ها قهرمان می‌شوند ولی حس می‌کنند کاری که کرده‌اند هرگز کافی و بس نیست. بسیاری از زن‌ها با به مرد شبیه شدن یا موردعلاقه واقع شدن مردان به دنبال قدرت و بزرگی هستند. زنان رابطه‌ای می‌خواهند که زنانه باشد. زنی که همیشه قهرمان و موفق بوده نمی‌تواند نه بگوید و می‌خواهد برای همه هر کاری که می‌تواند انجام دهد و علایق و نیازهای خودشان را برای محبت و مهربانی نادیده می‌گیرند. مسئولیت حفظ حیات در زن باشد یا در مرد، یکی از نکات مثبت زنانگی است. زنان برای این‌که بتوانند انسان‌های کامل و بزرگی باشند به تیزبینی، خرد و فکر زنانه احتیاج دارند. زن قهرمان می‌تواند با دوست داشتن دنیا ک از دوست داشتن خود آغاز می‌شود دنیا را نورانی کند. زنان باید به کارهایی ک باب میلشان و دلخواهشان نیست نه بگویند حتی اگر باعث از دست دادن تأیید و تحسینشان است. زنان قبل از به دست آوردن کمال باید استقلال و اقتدار پیدا کنند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید: 

09332126947

nradownload@yahoo.com

 


مبلغ قابل پرداخت 23,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3429

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما