دانلود کتاب صوتی اگر جوان بودم


دانلود کتاب صوتی اگر جوان بودم

عنوان کتاب: اگر جوان بودم

نویسنده: فرهنگ هلاکویی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 2

حجم کل فایل ها: 23 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 18 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

در طول تاریخ چیزی به اسم جوانی وجود نداشته. یعنی مردم در گذشته فقط دو گونه بوده اند. یا کودک و یا بزرگسال. یعنی به مجرد اینکه یک کودکی اولین علایم بلوغ جسمی و جنسی را نشان می داد ازدواج می کرده و قبل از اینکه حتی متوجه بشود که کودکی چه هست و چگونه باید زندگی بکند خودش بچه دار می شده. بنابراین ما در گذشته مردم را دو گونه داشتیم.

انتظار. یک دوران آمادگی. یک دوران فرصت. که کاملا متفاوت با کودکی و بزرگسالی است. و در غالب اوقات جوان موجودی است که بیش از همیشه وهمه چیز می خواهد و کمتر از همیشه دارد. و اگر رابطه خوشحالی و خوشبختی را به آنچه که بین امکانات آنچه که داریم با تمنیات آنچه که می خواهیم, بدانیم یا امکانات را تقسیم بر تمنیات بکنیم دوره جوانی علاوه بر اینکه دوره فرصت هاست دوره گرفتاری های فراوان هم هست.

- خانم‌ها شش گروه می‌باشند. - وقتی به سن جوانی می‌رسید گرفتار پنج نقش متفاوت می‌شوید. - به دنبال مُد نروید - آیا همرنگ جماعت شدن درست است - هر فردی دو عامل برای سلامت روانی دارد - مثلث رحمت - مثلث زحمت و نکبت - تمام گذشته‌ی ما هیچ جا وجود ندارد جز در مغز ما - تست شخصیت - سه خطر در جوانی ما را تهدید می‌کند که خوبند ولی در جوانی می‌تواند خطرناک باشد. - اشتباه و شکست - نظر، حرف، عقیده و فکر مردم - موضوع بسیار مهم، وقت و زمان - مسئله‌ی ازدواج - در پایان مجبور هستم به 27 مورد و نکته به طور مختصر اشاره کنم فقط مواظب باشید گرفتارش نشوید..

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 551

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما