دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت شویم


دانلود کتاب صوتی چگونه آهنربای پول و ثروت شویم

عنوان کتاب: چگونه آهنربای پول و ثروت شویم

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: نازنین آذرسا

گوینده: نازنین آذرسا

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 45 مگابایت

مدت زمان پخش: 1 ساعت

زبان: فارسی

توضیحات:

رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمی دانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه می شوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی می کند و باعث می شوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و باز هم به روال گذشته خود برگردند. گذشته ای که در آن دیگر خبری از پول ،ثروت و استقلال مالی نیست. آنتونی رابینز در کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم که اکنون پیش روی شماست می گوید: ما گام های موثر،عملی وکاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

قدم اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید

یعنی باید قبول کنید شما مسئول داشته ها و نداشته های خود هستید. دست از مقصر اعلام کردن پدر و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. در همین شرایط اقتصادی عده ای هر روزثروتمند تر می شوند. خواهش می کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب ترین باور ها در مورد ثروت این است که کسی نمی تواند از راه حلال ثروتمند شود.
در حقیقت همه چیز حتی جامد ترین اشیا از انرژی ساخته شده اند. افکارما نیز انرژی هستند که با فرکانسی ویژه ارتعاش دارند. هر فکر پایداری، اثری قطعی دراطرافش می گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر می کنیم، آن فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می شود.

قدم دوم: پول را دوست بدارتا پول هم تو را دوست داشته باشد

اکنون وقت عمل است اگر واقعا خواهان این هستی که سرنوشت آینده مالیت را در دست بگیری و بدنبال رسیدن به آرزوها و رویاهایت هستی با من همراه شو برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی برای یک زندگی ایده آل . چون تو لیاقتش را داری… اینک این شما و این کتاب چگونه مغناطیس پول شویم.
فقط و فقط و فقط و بازهم فقط خواهشی که از شما دوستان خوبم دارم این هست که مطالب کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم و بخصوص تمرین های اونا واقعا جدی بگیرید اگه واقعا میخواهید توی زندگی چه از نظر روحی و خصوصا از نظر مالی تغییرات بزرگی واستون رخ بده تمرینات این کتاب فوق العاده ارزشمند را انجام بدید و متعهد باشید. ممکن است در روزهای اول و هفته ی اول تغیرات چشمگیری نداشته باشید اما فقط و فقط باید به این کتاب و تمریناتش ایمان کامل داشته باشید تا به نتایج دلخواهتون برسید.

در کتاب صوتی چگونه آهنربای پول شویم تمریناتی برای همه بخش ها ارائه شده است پیشنهاد می کنیم این تمرینات را به انجام دهید تا به اهداف خود برسید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 525

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما