دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول


دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

عنوان کتاب: پدر پولدار پدر بی پول

نویسنده: رابرت کیوساکی

مترجم: بابک بهادرزاده

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 14

حجم کل فایل ها: 138 مگابایت

مدت زمان پخش: 6 ساعت و 45 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

«رابرت کیوساکی» راز ثروتمندتر شدن ثروتمندان و فقیرتر شدن فقیران را در این کتاب صوتی افشا کرده است! رازی که بسیاری از ثروتمندان هیچ‌گاه آن را به کسی نمی‌گویند تا به‌تنهایی به ثروت‌اندوزی خویش ادامه دهند و رقیبی نداشته باشند!
 
یکی از این رازهای به‌ظاهر ساده، پیوند زدن فقر با خوبی و نجابت و ثروت با بدی و حق‌کشی است که ناشی از برداشت‌های غلط فرهنگی در برخی از کشورهای جهان بوده و دانسته یا ندانسته به‌عنوان ابزاری برای عقب نگاه داشتن انسان‌ها از آن استفاده می‌شود.
 
رابرت کیوساکی به‌عنوان یکی از مشهورترین مربیان کسب‌وکار و ثروت‌آفرینی که دارای چندین اثر پرفروش درزمینه‌ی ثروت و موفقیت است، در این کتاب صوتی افکار غلط اقتصادی و طرز فکر مختصِ بی‌پول‌ها و پولدارها را به‌خوبی برای شما تشریح و نحوه‌ی صحیح تفکرِ منجر به ثروت‌آفرینی را با دستورات کاربردی ارائه می‌کند.
 
هم‌چنین او نقش گفتگوهای درونی و تلقین‌های اجتماع و اطرافیان را در پسرفت یا پیشرفت اقتصادی شما شرح می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، آیا می‌دانستید که تحقیقات دانشگاه MIT آمریکا ثابت کرده است که اگر فقط یک‌بار به خودتان بگویید که: (نمی‌تونم پولش رُو بِدم) باید ۱۷ بار توسط دیگران بشنوید که: (می‌تونی پولش رُو بِدی)، تا اثر آن یک گفته از ضمیر ناخودآگاه شما پاک شود؟!
 
آیا هنوز هم فکر می‌کنید قرن بیست‌ویک، فقط زمان سر فرو کردن در کتاب‌های درسی است؟! آیا می‌دانید که موضوعی به نام استخدام (به شکل سنتی آن) در حال برچیده شدن از سراسر جهان است؟ آیا از صدها شغلی که در عصر اینترنت تغییر شکل داده یا به‌طورکلی از بین رفته و می‌روند اطلاع دارید؟ از فرصت‌های جدید چطور؟ آیا از فرصت‌های جدید باخبر هستید؟!
 
تا اواخر قرن بیستم حتی یک نابغه هم برای ثروتمند شدن باید یک‌عمر و یا حداقل ۲۰ الی ۳۰ سال کار می‌کرد ولی مدت‌زمان ثروتمند شدن انسان‌ها از طریق قانونی در قرن بیست‌ویک از ۳۰ سال، گاه به سه تا چهار سال هم رسیده است! اما چگونه؟!
 
با توجه به شرایط فعلی، برنامه‌ی ما در هزاره‌ی سوم برای استقلال مالی و ثروتمند شدن چه تفاوت‌هایی با طرز فکر پدرانمان باید داشته باشد؟ امروز و در همین شرایط بحران اقتصادی چه‌کار کنیم که ثروتمند شویم؟ یا حداقل، استقلال مالی خود را به دست آورده یا حفظ کنیم؟
 
پاسخِ تمامی این سؤال‌ها در کتاب صوتی «پدر پولدار، پدر بی‌پول» به‌طور کاملاً کاربردی از طرف یکی از برترین نویسندگان اقتصادی و موضوعات مربوط به کسب‌وکار و ثروت‌آفرینی در جهان، یعنی رابرت کیوساکی داده شده است!
زندگی‌تان تغییر خواهد کرد! چون طرز فکرتان عوض خواهد شد و برای ثروتمند شدن به برنامه‌ای عملی نیز دست خواهید یافت.
 
در حال حاضر، میلیون‌ها نفر در جهان خواهان شغل و حقوق هستند بدون این‌که اصلاً بدانند که پول چیست!
 
از سوی دیگر، میلیون‌ها فرد تحصیل‌کرده با موفقیت به حرفه‌ی خودشان مشغول می‌شوند اما بعدها به مشکلات مالی برخورد می‌کنند چون چیزی که تحصیلات این افراد کم دارد چطور پول درآوردن نیست، چطور پول خرج کردن است که به آن استعداد یا هوش مالی گفته می‌شود؛ یعنی این‌که بعد از به دست آوردن هر مقدار پول، با آن چه‌کار باید کرد!
 
لازم است بسیار صریح اشاره کنیم که بدون شک شما پس از گوش دادن به این کتاب صوتی و پایان آن، همان فرد پیشین نخواهید بود و حتی شاید از میزان کمِ سواد اقتصادی خود تا پیش از گوش دادن به این آموزش، متأسف و شگفت‌زده شوید!
 
با استفاده از این کتاب صوتی، هم تحولی فکری و روحی در شما اتفاق خواهد افتاد و هم برنامه‌ای کاملاً عملی و قابل پیاده‌سازی حتی در شرایط کسب‌وکارهای ایرانی در اختیار خواهید داشت؛ پس به قول یک ضرب‌المثل قدیمی: «اگر خودتان را در چاله می‌بینید؛ لطفاً از کندن زمین دست بردارید» و به این کتاب صوتی گوش کنید!

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 404

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما