دانلود کتاب صوتی شفای زندگی


دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

عنوان کتاب: شفای زندگی

نویسنده: لوئیز ال هی

مترجم: گیتی خوشدل

گوینده: نغمه عزیزی پور

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 15

حجم کل فایل ها: 284 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 10 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

نیل دونالد والش در کتاب صوتی قرار بوده تو شاد باشی،‌ آموزش‌هایی معنوی برای زندگی بهتر و مهارت‌های شادزیستن را به شما یاد می‌دهد. این کتاب با پیام‌هایی رهایی‌بخش می‌تواند زندگی‌‌تان را برای ابد تغییر دهد و شما را به سفری به نهایت شادی و خوشبختی ببرد.

قرار بوده تو شاد باشی،راهنمایی برای بیداری معنوی است. شما یک معلم معنوی هستید و شاید خودتان هم این را ندانید. این کتاب به دست خودتان، خلق شده است. شاید این را هم در حال حاضر ندانید، ولی به زودی خواهید دانست. همه ما معلمان معنوی هستیم. نکات خردمندانه و روشنگرانه‌ای که در این کتاب صوتی روایت شده‌اند، نشان می‌دهند هر انسانی می‌تواند در معنویت به مقام استادی برسد. و زندگی معمولی را تبدیل به تجربه‌ای خارق‌العاده کند.

نیل دونالد والش، نویسنده سرشناس آمریکایی است. او تا به حال با نوشتن هفت جلد کتاب جنجالی توانسته است به یکی از موفق‌ترین نویسندگان حال حاضر جهان تبدیل شود. از کتاب‌های او می‌توان به "وقتی خدا وارد شود، معجزه می‌شود"، "وقتی همه‌چیز تغییر می‌کند همه‌چیز را تغییر دهید" اشاره کرد.

قرار بوده زندگی شاد باشد. باورت می‌شود؟ این مسئله حقیقت دارد. می‌دانم وقتی به اطرافت نگاه می‌کنی، چنین به نظر نمی‌رسد، ولی حقیقت دارد. قرار بوده که زندگی شاد باشد. قرار بوده که تو شاد باشی. و اگر در حال حاضر شاد هستی، قرار بوده شادتر باشی. حتی اگر خیلی شاد هستی، می‌توانی از این هم شادتر باشی. چقدر شاد؟ دقیقا چقدر شاد می‌توانی باشی؟ خوب... می‌توانی شاد باشی، به همان نهایتی که خدا می‌خواهد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 810

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما