دانلود کتاب صوتی عقده مادر و روابط زن و مرد


دانلود کتاب صوتی عقده مادر و روابط زن و مرد

عنوان کتاب:عقده مادر و روابط زن و مرد

نویسنده: رابرت جانسون

مترجم: تورج ‌رضا بنی‌ صدر

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 193 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 45 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کهن‌الگوها یا صورت‌های مثالی، الگوهای درونی تصمیم‌گیری‌شده‌ی وجود، رفتار، درک، و پاسخ هستند. کهن‌الگوها، الگوهایی بنیادی در انسان‌اند که تمامی رفتارها، نحوه‌ی ادراک و پاسخ‌های ما نسبت به رویدادهای دنیای پیرامونمان و همچنین انتخاب‌های ما در فرآیند زندگی، در چارچوب این الگوهای بنیادین صورت می‌پذیرد؛ لیکن آرک‌تایپ به خودی خود، تهی و کاملاً ظاهری است و چیزی نیست جز امکانی از «تجلی ذهنی» که اصل و بنیانی پیشین دارد. آرک‌تایپ‌ها میراث روانی نوع بشر به شمار می‌روند؛ الگوهایی که انسان‌ها از صدها هزار سال پیش، نسل در نسل با آنها زندگی کرده‌اند و به‌مرور از طریق ناخودآگاه جمعی به نسل‌های بعدی انتقال یافته‌اند؛ اما آنچه موروثی است فقط قالب‌های آرک‌تایپی است و نه نحوه‌ی زندگی کردنِ آنها به‌وسیله‌ی انسان‌های پیشین. آرک‌تایپ یک مفهوم مرکزی ثابت است که اصولاً می‌توان به آن نامی داد ولی فقط اصولاً، و نه هرگز به‌صورتی که به‌واقع تجلی‌می‌کند. این کهن‌الگوها تا جایی «صور ازلی» هستند که مختص به گونه‌ای خاص باشند و چنانچه «مبدأ» داشته باشند، این مبدأ می‌باید دست‌کم با آغاز پیدایش آن نوع مقارن باشد. یونگ کهن‌الگو را «انسان‌گونگی انسان» می‌نامد، یعنی آن قالب خاصی که رفتار انسان به خود می‌گیرد.

موضوع مهم بعدی که در این کتاب مورد بحث شناخت عناصر زنانه در زندگی زناشویی و تشخیص جایگاه آن در زندگی است . به عنوان مثال عنصر مادر ، خواهر ، دختر ، همسر هر کدام بنا به تعریفی که خواهد شد جایگاه ویژه خود را دارند و مردی که مثلا زن خود را با مادر اشتباه بگیرد یا دخترش را با زنش اشتباه بگیرد ، یا زنی که جایگاهش را با مادر همسرش اشتباه بگیرد می تواند در روابط زناشویی شان بحران ایجاد کند...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1776

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما