دانلود کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی


دانلود کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی

عنوان کتاب: قدرت هوش اجتماعی

نویسندهتونی بوزان

مترجم: سعید مینویی

گوینده: امین علی نیا

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 11

حجم کل فایل ها: 155 مگابایت

مدت زمان پخش: 3 ساعت و 5 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی قدرت هوش اجتماعی اثر تونی بوزان، از راهکارهای ساده و عملی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ در روابط‮‬‏‫ سخن می‌گوید و دانش گران قیمت راه‌یابی به دل دیگران را به شما یاد خواهد داد.

آیا فکر رفتن به یک مهمانی که در آن افراد غریبه بسیاری حضور دارند شما را به وحشت می‌اندازد؟، آیا فکر صحبت کردن با خانواده همسر احتمالی آینده‌تان باعث می‌شود شما در صحبت کردن دچار مشکل شوید؟، آیا می‌خواهید در یک مصاحبه کاری تاثیرگذار ظاهر شوید ولی آن‌قدر مضطرب هستید که به سختی می‌توانید صحبت کنید؟ آیا مایلید به‌ راحتی با دیگران گفت‌وگو کنید و به سادگی دوست پیدا کنید؟

اگر با هر کدام از مشکلات بالا مواجه شده‌اید و یا اگر هوش اجتماعی شما برای بهبود یافتن به کمک نیاز دارد، کتاب قدرت هوش اجتماعی (The power of Social intelligence) برای کمک به شما طراحی شده است.

به‌ طور ساده «هوش اجتماعی» به این معنی است که چقدر می‌توانیم با افراد پیرامون خود به‌ خوبی کنار بیاییم و ارتباط برقرار کنیم. در حالت کلی انسان یک حیوان اجتماعی است و برای اینکه بتوانیم به‌ خوبی زندگی کنیم و از زندگی کردن لذت ببریم این توانایی نقش حیاتی را ایفا می‌کند.

کلید هوش اجتماعی در این است که بتوانید با بقیه ارتباط مثبت برقرار کنید، آن‌ها بتوانند در کنار شما احساس آرامش کنند، از این که در کنار شما هستند احساس خوشحالی کنند و آن‌ها هم بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. این‌ها نکات خودشناسی هستند. اگر شما با خودتان در آرامش هستید، اعتماد به نفس هم دارید، پس ارزش‌ها و معیارهای خودتان را می‌شناسید. اگر چنین باشید، این کیفیت از شما تراوش می‌کند و به وسیله حرکات بدن روی اطرافیان‌تان اثر مثبت می‌گذارد.

حالا که شما می‌دانید حرکات بدن در واقع منعکس‌ کننده افکار و احساسات شماست، اگر بتوانید افراد را از روی حرکات بدنی‌شان بشناسید و بفهمید چه وقت ناراحت، خسته، سرحال، غمگین، یا نگران هستند، هوش اجتماعی‌تان چندین برابر افزایش یافته است.

یک رمز بسیار ساده در هوش اجتماعی وجود دارد، به مردم لبخند بزنید. لبخند انسان، منعکس کننده گرما، اعتماد، رفتار مثبت و خوشحالی است همچنین باعث می‌شود که دیگران هم جذب شما شوند. کسی که چهره خندان ندارد، نباید کسب و کار راه بیندازد.

یک لبخند ساده بهترین راه پیدا کردن دوست و تحت تاثیر قرار دادن مردم است. یکی از اولین چیزهایی که باعث جذب مردم به سوی ما می‌شود، لبخندی است که بر لب داریم. وقتی ما لبخند را می‌بینیم، مغزمان هم واکنش نشان می‌دهد و به عضلات مخصوص لبخند فرمان می‌دهد و ما لبخند آن‌ها را جواب می‌دهیم.

وقتی در حال توضیح نکته‌ای هستید، سعی کنید بدن‌تان مثل یک آلت موسیقی با حرف‌هایتان هماهنگی داشته باشد. سعی کنید صدایتان هماهنگ با آن نکته‌ای باشد که مشغول توضیح دادنش هستید و با حرکات دست مانند یک مجسمه‌ساز، نکات یا صحنه‌ها را تعریف کنید. قبل از هر ملاقات، خودتان را در یک آینه‌ی تمام قد نگاه کنید. به جای یک نگاه سطحی، فکر کنید شما مدیر تدارک لباس، یا تهیه کننده فیلم هستید و باید لباس همه‌ی افراد را بررسی کنید و آن‌ها را با صحنه‌های مناسب فیلم هماهنگ کنید. حالا این کار را به جای اینکه در مورد هنرپیشه‌ها انجام دهید، در مورد خودتان بکنید. زیرا شکل و نوع لباس باعث ایجاد آرامش و اعتماد به نفس می‌شود. هوش اجتماعی یکی از ده هوشی است که هر یک از ما داریم. هوش را به طور معمول به سه وجه هوش کلامی، هوش عددی و هوش حجمی تقسیم کرده‌اند، که تست‌های آی کیو هم بر همین اساس به وجود آمده‌اند. جدا از این‌ها ما دارای هوش خلاق، عاطفی، جسمانی، شخصیتی، جنسی و معنوی هم هستیم. پدیده بسیار جالب راجع به هوش‌های متعددمان این است که هر کدام می‌توانند دیگری را تقویت کنند و با یکدیگر کار و تعاون داشته باشند. وقتی شما یکی از هوش‌ها را تقویت می‌کنند، به طور خودکار بقیه را هم تقویت کرده‌اید...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 17,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 409

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما