دانلود کتاب صوتی مذاکره


دانلود کتاب صوتی مذاکره

عنوان کتاب: مذاکره

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: مهدی قراچه داغی

گوینده: حسن آزادی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 3

حجم کل فایل ها: 31 مگابایت

مدت زمان پخش: 50 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی مذاکره اثر برایان تریسی، ابزاری مناسب برای تجلی قدرت شما در مذاکرات کاری و شخصی است.

مذاکره نوعی ابزار ارتباطی بین دو طرف است که به منظور نیل به توافق درباره منافع مشترک و در عین حال متضاد به کار گرفته می‌شود، و یک ابزار اساسی است تا شما آنچه را که می‌خواهید از دیگران به‌ دست آورید. مذاکره، مهارتی مهم است که بر رفتار، گفتار و کمابیش تمامی تعاملات‌ شخصی و کاری‌ اثر می‌‌گذارد. اگر نتوانید به خوبی به نفع خودتان مذاکره کنید، خود به‌ خود قربانی افرادی می‌شوید که نسبت به شما مذاکره‌ کنندگان بهتری هستند. اگر مذاکره‌ کننده‌ی ماهری باشید، همیشه درآمد بیشتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید.

موفقیت شما در تجارت و زندگی ممکن است به وسیله‌ی توانایی‌تان در مذاکره برای بهترین منافع‌تان تعیین شود. در حقیقت، مذاکره فرآیندی برای تمام زندگی است که بر هر چیزی که انجام می‌دهید، هر چیزی که می‌گویید و تقریبا همه‌ی تعاملات‌تان با دیگران هم در زمینه‌ی فردی، کسب‌و‌کار و اجتماع و هم از خیلی جنبه‌های دیگر تاثیر می‌گذارد. اگر نتوانید به نفع خود مذاکره کنید، اگر نتوانید بر سر منافع‌تان مذاکره کنید، آنگاه بازیچه کسانی قرار خواهید گرفت که می‌توانند به خوبی برای به دست آوردن منافع خود مذاکره کنند. نکته‌ی کلیدی این است که مذاکره یک مهارت است و شما می‌توانید این مهارت را بیاموزید. می‌توانید در این زمینه بهتر شوید. هر چقدر در این زمینه بیشتر تلاش کنید، این فرآیند را بهتر درک می‌کنید و بعد هر چقدر که بیشتر در مورد آن فکر کنید، بهتر می‌شوید و هر اندازه مذاکره‌ کننده‌ی بهتری باشید، شادتر خواهید شد، اعتماد به نفس‌تان بیشتر خواهد شد، بیشتر به خودتان متکی خواهید شد، با کنترل بیشتر روی سرنوشت‌تان، به درجه‌ای خواهید رسید که می‌توانید برای بهترین منافع‌تان مذاکره داشته باشید.

برایان تریسی، نویسنده بیش از 45 عنوان کتاب پرفروش بین المللی است. تریسی در کتاب‌هایش تجربیات ارزشمندش را در زمینه‌ی کسب و کار و تجارت به کسانی که جویای موفقیت در این زمینه‌ها هستند آموزش می‌دهد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 446

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما