دانلود کتاب صوتی نوآوری


دانلود کتاب صوتی نوآوری

عنوان کتاب: نوآوری

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: فرانک محمدی

فرمت فایل ها: mp3

تعداد فایل ها: 21

حجم کل فایل ها: 371 مگابایت

مدت زمان پخش: 4 ساعت و 35 دقیقه

زبان: فارسی

توضیحات:

کتاب صوتی نوآوری اثر برایان تریسی به موضوع آفرینندگی یا خلاقیت، مهم‌ترین و اساسی‌ترین قابلیت و توانایی انسان و بنیادی‌ترین عامل ایجاد ارزش پرداخته است، که در همهٔ ابعاد و جوانب زندگی انسان نقش کاملاً حیاتی ایفا می‌کند.

خلاقیت و نوآوری از والاترین ویژگی‌های انسان است. همهٔ علوم، تولیدات، فناوری‌ها، صنایع، ابداعات، اختراعات، هنرها، ادبیات، موسیقی، معماری و به طور کلی اساس انواع تمدن‌ها از ابتدا تاکنون و کلیهٔ دستاوردهای بشری، جلوه‌های گوناگونِ خلاقیت و نوآوری است. تمدن انسانی و زندگی بدون خلاقیت امکان‌پذیر نیست.

آیا شما متوجه‌اید که همه‌ی آن چیزی که هستید یا خواهید بود بیشتر در نتیجه‌ی استفاده از ذهن‌تان است؟ و اگر با خلاق‌تر و نوآور‌تر بودن کیفیت افکارتان را پیشرفت دهید می‌توانید پیشرفت بهتری را در یک سال نسبت به سایر افرادی که در 5 یا ده سال بدست می‌آورند کسب کنید؟

برایان تریسی سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. برایان تریسی پیش از پایه‌گذاری این شرکت به عنوان مدیر ارشد عملیات در یک شرکت ساخت‌وساز مشغول به کار بود. او همچنین در زمینه فروش و بازاریابی، سرمایه‌گذاری، ساخت‌وساز، واردات، توزیع و نیز مشاوره مدیریتی فعالیت داشته است. تریسی تاکنون ده‌ها کتاب نگاشته است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. از آثار او می‌توان به ۲۱ رمز موفقیت میلیونرهای خود ساخته، قوانین جهانی موفقیت، روانشناسی فروش و قورباغه‌ات را قورت بده اشاره کرد...

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات فایلی

پشتیبانی خرید:

09332126947

nradownload@yahoo.com


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 475

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما